فرمانده سپاه کازرون اعلام کرد:

ارسال کمک‌های مردم کازرون به مناطق زلزله زده سی سخت

سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در هفته دولت، گفت: بیش از یک میلیارد ریال کمک‌های مردمی شهرستان کازرون برای کمک به مناطق زلزله زده سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد ارسال شد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: به نقل از روابط عمومی سپاه کازرون، او افزود: کمک‌های مردمی شهید پرور کازرون بیش از ۶۰ تن کچ کار و ۲۰۰ میلیون ریال وجه نقد است که با توجه به نیاز و درخواست گروه‌های جهادی درمناطق زلزله زده ارسال شده است.

فرمانده سپاه ناحیه کازرون از فعالیت دو گروه جهادی بسیجیان این شهرستان در روزهای ابتدای وقوع زلزله سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره داشت و یادآور شد: این محموله کمک‌های مردمی که شامل گچ کار و پول نقد است با هدف همدردی با مردم زلزله زده و کمک به آسیب دیدگان، از محل کمک‌های مردمی جمع آوری و ارسال شده است.

سرهنگ توکل یادآور شد: با توجه به نیاز مردم در مناطق سی سخت به سرپناه مناسب و این که در آستانه‌ فصل سرما در منطقه سی سخت هستیم در صورت داشتن هرگونه کمک به مردم زلزله زده سی سخت از طریق بسیج سازندگی همه نواحی بسیج سپاه در استان فارس و در کازرون برادر موجی مسئول بسیج سازندگی ناحیه به شماره تلفن ۰۹۱۷۶۰۳۶۰۴۱ آماده جمع آوری و ارسال کمک‌های خداپسندانه هستند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات