نمایندگان فارس برنامه‌های وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم را بررسی کردند

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی گفت: این مجمع متشکل از ۱۸ نماینده، در روزهای اخیر، ۶ جلسه با برخی از وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم برگزار کردند و به بررسی برنامه‌های آنها برای توسعه کشور پرداختند. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: دفتر نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در مطلب ارسالی روز پنجشنبه از قول علیرضا پاک‌فطرت افزود: وزیران پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نیرو، علوم، تحقیقات و فناوری، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی و جهاد کشاورزی در جمع نمایندگان مردم استان فارس در مجلس به تبیین برنامه‌های خود برای تصدی وزارت پرداختند.
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این جلسات، نمایندگان به نقطه نظرات خود در مورد مسائل استان و حوزه انتخابیه‌ خود پرداختند و برای حل مشکلات فارس راه‌حل‌هایی به وزیران پیشنهادی ارائه کردند.
پاک فطرت ادامه داد: در نهایت نیز وزیران قول دادند که با تعامل با نمایندگان در حد توان، مشکلات فارس را پیگیری و حل و فصل کنند.

رئیس مجمع نمایندگان فارس همچنین گفت: این مجمع جلسه‌ای ویژه با وزیران پیشنهادی اهل استان فارس (رستم قاسمی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، احمد وحیدی شاهچراغی وزیر پیشنهادی کشور و جواد اوجی وزیر پیشنهادی نفت) برگزار کرد.
وی ادامه داد: در این جلسه‌ صمیمی، مقرر شد نمایندگان در صحن علنی با حضور فعال خود، بتوانند رأی اعتماد بالایی در مجلس شورای اسلامی برای این سه وزیر پیشنهادی اخذ کنند.

رییس‌جمهوری چهارشنبه ۲۰ مردادماه ۱۴۰۰ لیست وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم را برای اخذ رای اعتماد نمایندگان قوه مقننه تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات