نماینده شیراز:‌ وضعیت کرونایی استان فارس وخیم است

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه " استان فارس از نظر وضعیت بیماران کرونایی در شرایط وخیم است"، گفت: با توجه به ظرفیت‌های درمانی، بیماران از استان‌های همجوار به شیراز می‌آیند و از این رو، دولت باید توجه ویژه‌ای به استان فارس داشته باشد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: دفتر نماینده مردم شیراز و زرقان در مطلب ارسالی از قول جعفر قادری افزود:‌ با توجه به میزبانی فارس از بیماران سایر استان‌ها، لازم است که نسبت به وضعیت بیمارستان ها و تامین داروی بیماران در این استان رسیدگی بیشتری صورت گیرد.
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تداوم اجرای برنامه خاموشی‌ها در استان فارس گفت:‌ این استان همچون استان‌های هرمزگان و بلوچستان دارای مناطق گرمسیری زیادی است که باید در برنامه‌ریزی قطعی برق مورد توجه قرار گیرد.
قادری همچنین تامین برق پایدار شهرک صنعتی شیراز را خواستار شد و تاکید کرد: کمربندی شیراز به لحاظ روشنایی و آسفالت، مشکلات جدی دارد و وزارت راه و شهرسازی باید به مسئولیت خود در این زمینه عمل کند.
وی همچنین تکمیل خط دوم آبرسانی از سد درودزن به شهر شیراز را خواستار شد و گفت: ۱۴ کیلومتر از این خط لوله که در زمان رئیس‌جمهوری سابق افتتاح شد، تکمیل نشده است و نیاز به پیگیری و تکمیل دارد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات