اعضای باند عرضه کالای تقلبی در شیراز دستگیر شدند

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌ کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: اعضای یک باند متقلب که اقدام به عرضه کالاهای تقلبی و قاچاق می‌کردند در یک منزل مسکونی در شیراز دستگیر شدند. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس سه‌شنبه به نقل از مهدی حسنی افزود: به دنبال گشت مشترک با حضور بازرسان این سازمان و نمایندگان یگان امداد آگاهی شیراز و سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) با حکم قضایی از یک باب منزل مسکونی در شیراز بازرسی به عمل آمد که طی آن مقادیری کالای اساسی تقلبی و قاچاق کشف و ضبط شد.
وی ادامه داد: متخلفان در این منزل مسکونی، روغن‌های خوراکی موجود در ظروف ۲۰ لیتری را به ظروف ۷۰۰ میلی لیتری و یک لیتری منتقل کرده و پس از بسته بندی تحت عنوان روغن زیتون در بازار عرضه می کردند.
او اظهار داشت: همچنین متخلفان ضمن تغییر بسته بندی چای خارجی نامرغوب، آنها را با درج برچسب به اسم سایر برندها وارد بازار می‌کردند.
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌ کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: در بازرسی از این منزل مسکونی، علاوه بر روغن زیتون و چای خارجی، کالاهای دیگری مانند آب آناناس، آب پرتقال، زیتون، مسواک و آدامس نیز که به شکل غیر مجاز و قاچاق وارد کشور شده بود کشف و ضبط شد.
حسنی افزود: کالاهای تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف، سلامت و جان مردم به ویژه کودکان و سالمندان را با خطر جدی مواجه می‌کند، لذا ضروری است که فروشندگان و متقاضیان اقلام و کالاهای غذایی و بهداشتی به این موارد اهمیت بیشتری دهند و هنگام خرید کالا به قانونی بودن و سلامت کالا توجه کنند و از خرید هرگونه کالای فاقد مشخصات تولیدی و بهداشتی به بهانه پایین بودن قیمت جدا خودداری کنند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات