کامیابی ۹ دانش آموزان فارس در سی و نهمین دوره مسابقات قرآن و عترت

رییس اداره قرآن،عترت و نماز آموزش و پرورش فارس گفت: در سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز که به میزبانی استان سمنان به شیوه مجازی برگزار شد ۹نفر از دانش‌آموزان فارس حائز رتبه‌های برتر کشوری شدند. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، دوشنبه در مطلب ارسالی خود به نقل از صدرالله زین العبادی افزود:در این دوره از مسابقات دانش آموزان فارس موفق شدند در بخش پژوهشی این دوره از مسابقات خوش بدرخشند.

وی ادامه داد: دانش آموز مهدی انصاری از کازرون و سیدمهدی طالع از فیروزآباد حایز رتبه اول کشوری در رشته های احکام و انشای نماز شدند.

رییس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش فارس عنوان داشت: علی اصلاحی از ناحیه ۲ شیراز حایز مقام دوم کشوری در رشته احکام و ملیکا وزیری از فیروزآباد و الهه شرزه از ناحیه ۲ شیراز حایز مقام دوم کشوری در رشته انشای نماز در پایه های مختلف شدند.
زین العبادی بیان داشت: دانش آموز نیما عزیزی از مرودشت حایز رتبه دوم کشوری در رشته صحیفه سجادیه شد و مریم ‌بردبار و نرجس فتحی زاده از فسا موفق به کسب رتبه چهارم کشوری و محمدحسین شیخی از استهبان حایز رتبه پنجم کشوری در رشته احکام شدند.
زین العبادی اعلام کرد: امسال از نظر رتبه ای استان فارس در جایگاه بهتری قرارگرفته و با ریشه کن شدن ویروس کرونا شاهد برگزاری باشکوه مسابقات قرآن ،عترت و نماز به شکل حضوری و با شرکت گسترده دانش آموزان خواهیم بود.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات