اسکندر پور مطرح کرد:

منطقه پنج از نظر سرانه فرهنگی ورزشی بالاترین سرانه را در شهرداری شیراز دارد

شهردار شیراز در مراسم افتتاح پروژه های شهرداری منطقه 5، گفت: با بهره برداری از پروژه های فرهنگی ورزشی منطقه 5 شهرداری شیراز، این منطقه بالاترین سرانه فرهنگی ورزشی را نسبت به سایر مناطق به خود اختصاص داده است.

مطبوعات فارس: الهه بهرامی- شهرداری شیراز در جریان بازدید خبرنگاران از پروژه های شهرداری منطقه 5 شیراز گفت: نسل اعتمادی ها در مدیریت اجرایی کم شده و مردم حق دارند نسبت به مدیران بی اعتماد شدند.


حیدر اسکندرپور افزود: به شدت محتاج جوانان دیروزی هستیم که برای ماندن ایران و برای ماندن اسلام و مردم تلاش میکردند و باید حواسمان باشد که چه خون هایی برای این سرزمین ریخته شد وچه خانواده هایی داغدار شدند و من و سایر مدیران باید حواسمان به میراث معنوی پدران این سرزمین باشد و این مهم با اصلاح رفتارهای مدیریتی انجام می پذیرد.
وی تاکید کرد: میراث معنوی شهدای این کشور احترام و پاسداشت این مردم است، امروز نباید اجازه دهیم فرصت طلبان از هر جناح سیاسی مردم را ناامید کنند و هر جا که کوتاهی صورت می پذیرد صادقانه اعتراف و عذر خواهی کنیم.


وی در ادامه در خصوص پروژه های این منطقه،اضافه کرد: بودجه عمرانی این منطقه بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان است و این اعتبار  برای ۱۰ پروژه شاخص در منطقه و 50 پروژه دیگر و سایر اقدامات در نظر گرفته و هزینه می گردد.


با اشاره به نقش اقدامات زیرساختی در ارتقای کیفیت زندگی شهروندان ساکن در منطقه و ایجاد ارزش افزوده املاک، افزود: در مدت یکسال گذشته با اقدامات انجام گرفته و کلنگ زنی و بهره برداری پروژه های مختلف شاهد استقبال سرمایه گذاران و ورود بخش خصوصی در این منطقه برای سرمایه گذاری و ساخت و ساز  هستیم.


 وی میزان تحقق درآمد پیش بینی شده منطقه ۵ را بیشتر از مبلغ مصوب اعلام و تأکید کرد: جزو اولین مناطقی هستیم که در آمد کسب شده بیشتر از میزان  پیش بینی شده است و بطور میانگین بیش از ۱۵۰درصد تحقق درآمد داشته ایم.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات