سه هزار و ۲۸۰ کیلومتر راه در فارس احداث شد

مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: طی هشت سال فعالیت دولت تدبیر و امید سه هزار و ۲۸۰ کیلومتر انواع راه در این استان احداث و بهره برداری شد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی فارس، جعفر زاهدی افزود: طی مدت مذکور ۷۰۷ کیلومتر بزرگراه در استان احداث شده که این بزرگراه‌ها شامل قسمتی از بزرگراه شیراز- فسا - داراب، بزرگراه شیراز – جهرم - لار، بزرگراه مرودشت - درودزن و همچنین بخشی از بزرگراه شیراز فیروز آباد – جم ، محور قدیم فسا – داراب و بخشی از محور بزرگراه فسا – استهبان – نی ریز – کرمان است.


وی ادامه داد: ۴۸۰ کیلومتر راه اصلی نیز در این استان طی هشت سال گذشته احداث و بهره‌برداری شده که مهمترین پروژه‌های راه اصلی هم شامل محور فیروزآباد- فراشبند-کازرون، محور فیروزآباد - قیر و کارزین، محور سورمق – اقلید – یاسوج، محور فسا- جهرم- قیر و کارزین، محور دولت آباد – زرین دشت ، محور ارسنجان – کره‌ای – مزایجان و محور داراب – ایج – استهبان است.


او اظهار داشت: همچنین طی هشت سال گذشته ۲ هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی نیز در استان فارس احداث و بهسازی شده و علاوه بر آن ۱۳ تقاطع غیر همسطح نیز در نقاط مختلف استان ساخته شده است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات