پس از وقوع سیل و زلزله ارتباطات پایدار در سطح استان فارس برقرار می باشد

مدیر مخابرات منطقه فارس: با توجه به وقع سیل و زلزله در شهرستان های استان با آماده باش کارکنان مخابرات منطقه فارس، ارتباطات پایدار برقرار می باشد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، مهندس ایزدی مدیر منطقه اظهار داشت: با توجه به جاری شدن سیل و وقوع زلزله به بزرگی 5.7 ریشتر در 16 کیلومتری بخش خشت و 23 کیلومتری بخش کنارتخته و وارد شدن خسارت ها به تاسیسات مخابراتی شهرستان های درگیر سیل و زلزله در حال حاضر ارتباطات پایدار در سطح استان برقرار می باشد .

مدیر مخابرات منطقه فارس با اشاره به اختلال های پیش آمده در سطح استان اظهار داشت: ارتباط همراه اول در شهرهای خشت، کنارتخته و قیر پس از وقوع سیل و زلزله برای ساعاتی دچار اختلال گردید که با اعزام کارشناسان مخابرات و ارزیابی شرایط موجود و انجام اقدامات کارشناسی و رفع خرابی، ارتباط برقرار گردید.

مهندس ایزدی با تاکید بر آمادگی تیم های کارشناسی رفع خرابی در سطح استان و مدیریت بحران در مخابرات منطقه فارس، بیان داشت: با توجه به سابقه وقوع سیل و زمین لرزه درسطح استان و غیر قابل پیش‌بینی بودن آن، حفظ آمادگی نیروها و پیشگیری از هرگونه حوادث احتمالی در دستور کار مخابرات قرار دارد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات