کیفیت بخشی به فضاهای عمومی شهر رفاه شهروندان را به دنبال دارد

شهردار شیراز گفت: کیفیت بخشی به فضاهای عمومی شهر رفاه شهروندان را به دنبال دارد و این مهم اولویت عملکرد شهرداری شیراز است.

مطبوعات فارس/ الهه بهرامی- شهردار شیراز،گفت: پروژه های اجرا شده درسطح این منطقه بر اساس نیاز و خواسته مردم تهیه و اجرا می شوند.
حیدر اسکندرپور؛ افزود: خوشحالم که پروژه پیاده راه احمد بن موسی (ع) افتتاح شد، ساکنین این محله می‌توانند شادی و نشاط را در این پروژه تجربه کنند و چه لذتی بالاتر از دیدن خوشحالی مردم.
وی اضافه کرد: محیطی که تا قبل از اجرای این پروژه دچار معضلات مختلف زیست محیطی، ناامنی، نبود فضای سبز و نداشتن فضاهای تفریحی و ورزشی بود با همراهی مردم عزیز و یاوران شورا و همت شهرداری منطقه دو به پیاده راهی به طول دو کیلومتر تبدیل شد.
اسکندرپور عنوان کرد: پیاده راه احمدبن موسی (ع) با دارا بودن فضای سبز، پیست دوچرخه و اسکیت، زمین‌های فوتبال و والیبال، زمین ورزش همگانی، تنیس روی میز و … محیطی سرشار از انرژی و امنیت را برای تفریح خانواده‌ها فراهم می‌کند.
به گفته وی، اجرای این پروژه موجب افزایش فضاهایی برای تعامل، پیاده روی، دوچرخه سواری و گذران اوقات فراغت شهروندان ساکن در بولوار احمدبن موسی (ع) و محله های همجوار می شود.
شهردار شیراز گفت: این پروژه را با کیفیت پروژه پیاده راه سلامت بولوار شهید چمران اجرا و بر نحوه انجام کار نظارت ویژه شده است.
اسکندرپور اظهار داشت: ایجاد پیاده راه سلامت یکی از اقدامات شایسته شهرداری است که می تواند در پر کردن اوقات فراغت شهروندان ساکن در محدوده محراب و بولوار احمدبن موسی (ع) تاثیر گذار باشد.
وی گفت: در خصوص ویژگی های این پیاده راه گفت: هزینه اجرا و تملک این پروژه ۲۹ میلیارد ریال است.
شهردار شیراز افزود: در این پیاده راه مسیر دوچرخه سواری، پیاده روی، محل نشیمن شهروندان، پیست اسکیت، آلاچیق و ... اجرا شده است.
وی با بیان اینکه توسعه فضای سبز و کاربردی کردن فضای حاشیه بولوار از جمله اهداف احداث پروژه پیاده راه سلامت احمدبن موسی (ع) است، افزود: تلاش کردیم تا با اجرای این پروژه شهری تاثیر بسیاری بر زندگی شهروندان ساکن در محدوده بولوار احمدبن موسی (ع) را به ارمغان بیاوریم و شهروندان این منطقه بتوانند با استفاده از این امکانات لذت کافی و وافی را داشته باشند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات