کمک ۱۴ میلیاردریالی بانوی شیرازی به بیمارستان سرطان‌شناسی امیر

مدیر بیمارستان سرطان شناسی امیر شیراز در حاشیه امضای این تفاهم نامه گفت: با توجه به اهمیت اجرای سنجه های اعتباربخشی و ضرورت بازسازی واحد تریاژ، تفاهم‌نامه ای با فرنوش اشکبوسی نیک اندیش عرصه سلامت به یاد زنده یاد عبدالرضا اشکبوسی، امضا شده است. 

مطبوعات فارس/ محمدحسین ورهرام با تقدیر از اقدام خداپسندانه این نیک اندیش حوزه سلامت، افزود: ارائه خدمات مناسب و با کیفیت به بیماران مبتلا به سرطان از مهمترین اهداف این مرکز درمانی است که با کمک نیک اندیشان عرصه سلامت شاهد ارتقای سطح رضایتمندی بیماران هستیم.

بخش تریاژ در محیط‌های اورژانسِ بیمارستان های شلوغ کاربرد دارد. زمانی که ظرفیت پذیرش بیماران اورژانسی، در حد توان مرکز نباشد، معمولاً از این بخش به منظور تفکیک بیماران اورژانسی استفاده می شود تا بیماران، بر اساس میزان خطری که تهدیدشان می کند، اولویت بندی شوند.

بیمارستان سرطان شناسی امیر را بانوی خیراندیش زهرا سعادت در فضایی به مساحت زیر بنایی ۶ هزار و ۳۷۰ متر مربع به یاد فرزندش مرحوم امیررضا حدائق برای ارائه خدمات درمانی به بیماران سرطانی بنا نهاده شده است و پس از احداث به دانشگاه علوم پزشکی شیراز اهدا شد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات