تیم‌های فوتبال شیراز با حریفان ساوه‌ای و خوزستانی مسابقه می‌دهند

تیم شهدای قشقایی شیراز در هفته ۳۰مسابقات فوتبال دسته یک با خوشه طلایی ساوه دیدار می‌کند و فجر شهید سپاسی هم به مصاف استقلال خوزستان می‌رود. 

مطبوعات فارس/ رقابت های فوتبال جام آزادگان هم در بالای جدول و هم در پایین جدول به مراحل حساس خود نزدیک شده است.

۹ تیم بالای جدول برای کسب ۲ سهمیه لیگ برتری شانس زیادی دارند از این رو هر چه به پایان این دیدارها نزدیکتر می شویم رقابت ها حساس تر می شود و به نظر می رسد تا پایان هفته آخر باید صبر کرد تا سرنوشت ۲ تیم لیگ برتر مشخص شود.

آنچه بسیار اهمیت دارد و با اعتراض مربیان تیم ها ربرو بوده ایم این است که سازمان لیگ باید درهفته های پایانی نظارت بیشتری را روی مسابقات داشته باشد و از داوران با تجربه تری استفاده کنند تا صدای اعتراض مربیان و دست اندرکاران باشگاه ها بلند نشود.

جنجال و اعتراض

در بازی های گذشته جنجال و اعتراض های زیادی هم در بالا و هم در پایین جدول صورت گرفته است و تعدادی از مربیان نیز برخی از تیم ها را متهم به جانبداری از سوی سازمان لیگ می کنند.

با این حال تیم شهدای قشقایی برای ماندن باید تیم خوشه طلایی ساوه که در رده چهارم جدول قرار دارد و مدعی است را شکست دهدتا با خیال راحت تری بازیهایش را ادامه دهد.

قشقایی غول کش

آمار و ارقام بازی های شاگردان داریوش هرمزی سرمربی تیم قشقایی نشان می دهد که این تیم مقابل تیم های بالای جدول نتایج خوبی گرفته است اما تاکنون به حقش دست نیافته است.

تیم قشقایی که با جوانانش فوتبال شاداب و روانی را بازی می کند در این هفته هم باید تیم خوشه طلایی را با شکست مواجه سازد تا به آرامش نسبی برسد و با توجه به نتایج قشقایی با تیم های مدعی می توان امیدوار شد که حریفش در این هفته قربانی شود.

این تیم دوشنبه ۳۱ خرداد ماه در ساعت ۳۰ / ۱۹ در ورزشگاه پارس شیراز میزبان تیم خوشه طلایی ساوه است.

فجرسپاسی بازی سختی با استقلال خوزستان دارد

اما تیم فجر شهید سپاسی شیراز که در رده سوم جدول قرار دارد دراین هفته نیز باید در اهواز به مصاف تیم استقلال خوزستان مدعی برود.

هر چند تیم استقلال در چند بازی گذشته خود نتایج خوبی نگرفته است و از رده دوم جدول نیز به رده هشتم جدول سقوط کرده اما همچنان مدعی است از این رو تیم فجر شهید سپاسی در هوای دم کرده اهواز بازی سختی با حریفش دارد.

قطعا شاگردان علی اصغر کلانتری سرمربی تیم فجر از دیدار سخت تیمشان برابر استقلال خوزستان آشنایی کامل دارند و بی گدار به آب نخواهند زد زیرا گرفتن یک امتیاز هم برای فجر از این دیدار بسیار خوب است، هر چند بُرد این تیم می تواند دستاورد خوبی از سفر به اهواز باشد.

با پایان یافتن هفته بیست و نهم تیم های هوادار و بادران تهران با ۵۰ امتیاز به ترتیب اول و دوم هستند و تیم فجر شهید سپاسی شیراز هم با ۴۷ امتیاز در مکان سوم جدول قرار دارد و نیم نگاهی هم به نتایج رقیبان خود در این هفته دارد .

همچنین خوشه طلایی ساوه ، شاهین شهرداری بوشهر و مس کرمان هم ۴۶ امتیازی هستند و در جایگاه چهارم تا ششم قرار دارند ،خبیر خرم اباد ، استقلال خوزستان و پارس جم جنوبی هم با ۴۲ امتیاز به ترتیب در رده هفتم تا نهم جای دارند و همچنان امیدوار به صعود به لیگ برتر هستند.

در رقابت های فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست یکم کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

چوکا تالش، نود ارومیه و گل ریحان البرز در خطر سقوط قرار دارند، هر چند گل ریحانی ها سقوطشان قطعی شده است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات