توضیحات مدیر مخابرات منطقه فارس در خصوص کد های 4 و 5 رقمی (دورشوال) مخابرات

مهندس ایزدی: نحوه واگذاری این کدها کاملا بر اساس دستور العمل ها و مصوبات سازمان تنظیم مقررات و مختص مشترکین تجاری می باشد. 

مطبوعات فارس/ به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، مدیر منطقه ضمن تاکید بر تجاری بودن این نوع از خدمات و سرویس های مخابرات اظهار داشت: کدهای 4 یا 5 رقمی در مخابراتالزاما بر بستر ارتباطی خطوط E1 دایر می گردد.

وی در توضیح E1 بیان نمود: خط E1 مثل خط تلفن ثابت می باشد با این تفاوت که در خط تلفن امکان برقراری یک تماس همزمان ولی در خط E1 امکان برقراری 30 تماس همزمان وجود دارد.

مهندس ایزدی افزود: خط E1 یک سرویس تجاری بوده و متقاضیانی می توانند این سرویس را دریافت کنندکه مثل شرکتهای خصوصی، مؤسسات و سازمانهای دولتی و نیمه دولتی مجوز فعالیت حقوقی داشته باشند (یعنی دارای کد اقتصادی و شناسه ملی باشند)

مدیر مخابرات منطقه فارس در خصوص نوع ارائه شده در کد های دورشوال اظهار داشت: کدهای 4 و 5 رقمی به صورت استانی و یکطرفه می باشند یعنی فقط تماسهای ورودی دارند و در صورت تماس از طریق تلفن ثابت درون استان نیاز به شماره گیری کد 071 نمی باشد ولی درصورت تماس با تلفن همراه یا تماسهای خارج از استان می بایست کد 071 قبل از سرشماره 4 یا 5 رقمی شماره گیری گردد.

وی افزود مشترکین محترم جهت اعلام خرابی E1 و کد 4 یا 5 رقمی با شماره 2010 تماس حاصل نمایند

در پایان مهندس ایزدی بیان داشت: شرکت های تجاری علاقمند به استفاده از این سرویس ها می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت مخابرات منطقه فارس به آدرس FARS.TCI.IR گزینه خدمات و محصولات مراجعه نمایند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات