نصب ۳۲ دستگاه تابلو VMS در معابر پرتردد و کنارگذرهای شیراز

معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری شیراز گفت: با نصب تابلوهای جدید پیام نمای خبری (VMS) امکان ارسال لحظه ای اطلاعات روی نمایشگرهای این تابلوها فراهم می شود.

مطبوعات فارس/ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مسعود طهماسبی با اشاره به اینکه ٣٢ دستگاه تابلوی جدید تا نیمه اول مرداد در معابر پرتردد و کنارگذرها نصب خواهد شد که با احتساب 10 دستگاهی که در سالهای گذشته نصب شده به ۴٢ تابلو افزایش خواهد یافت.


مسعود طهماسبی با تشریح جزییاتی از این طرح افزود :هدف از اجرای این پروژه و بکارگیری فناوریهای نوین در اطلاع رسانی آنلاین وضعیت ترافیک کمک به کاهش زمان سفرهای شهری و توزیع بهتر و متوازن تربار ترافیکی در سطح معابر است که اطلاع رسانی از طریق تابلوهای VMS به رانندگان در انتخاب صحیح مسیر کمک می کند.


وی با اشاره به اینکه نقشه گرافیکی معابر تحت پوشش تابلوها به صورت خودکارتهیه و به صورت مستمر بروز رسانی و آخرین تغییرات در اختیار رانندگان قرار می گیرد، افزود :علاوه بر وضعیت ترافیکی، فعالیت های عمرانی در معابر تحت پوشش تابلوها با معرفی مسیرهای جایگزین، انعکاس مناسبت های مهم و پیام های آموزش فرهنگ ترافیک نیز درنمایشگرها به مخاطبان ورانندگان اطلاع رسانی می شود.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات