صعود گروه کوهنوردی مخابرات منطقه فارس به قله 3720 متری برم فیروز

گروه کوهنوردی مخابرات منطقه فارس همزمان با سایر مناطق مخابراتی و طبق دستورالعمل شرکت مخابرات ایران به مناسبت گرامیداشت سالروزآزاد سازی خرمشهر، در برنامه صعود مقاومت شرکت نموده و به مناسبت بزرگداشت "شهدای عملیات بیت المقدس" و گرامیداشت شهید مخابراتی استان " پولاد صفری" در سالروز آزاد سازی خرمشهر به قله برم فیروز صعود کردند. 

مطبوعات فارس/ به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، مهندس ایزدی ،مدیر منطقه ، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن روز تاریخی " مقاومت، ایثار و پیروزی" و آزاد سازی خرمشهر اظهار داشت: روز سوم خرداد ماه برای ایرانیان روزی سرشار از غرور است و وظیفه ما زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و تجدید عهد پیمان با آرمان های جمهوری اسلامی می باشد.

وی افزود: خرمشهر به برکت خون شهیدان و اتحاد و همبستگی مردم بزرگ ایران آزاد شد و امروز ما با برگزاری برنامه های نمادین وظیفه انتقال فرهنگ ایثارو شهادت به نسل های بعد را به عهده داریم .

 

مدیر مخابرات منطقه فارس بیان داشت: حماسه با شکوه آزاد سازی خرمشهر مظهر مقاومت و رشادت ملی است و شرکت مخابرات ایران با برگزاری همگانی برنامه کوهنوردی در سراسر کشور اقدام به بزرگداشت این روز بزرگ در تقویم ملی نموده است.

مهندس ایزدی اظهار داشت: این برنامه کوهنوردی که با حضور محمود حسینیان ( سرپرست گروه) حمیدرضا ابراهیمی و سید حمید حسینی برگزار گردید، گروه کوهنوردی موفق صعود به قله 3720 متری برم فیروز واقع در شهرستان سپیدان شدند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات