اقدام قابل توجه تیم فوتبال شهدای قشقایی مقابل مس کرمان

 تیم شهدای قشقایی شیراز در هفته بیستم و پنجم رقابت های لیگ فوتبال دسته یک کشور با سه گل تیم مس کرمان صدرنشین لیگ را شکست داد و دست به کار بزرگی زد. 

مطبوعات فارس/ این دیدار که شامگاه دوشنبه در کرمان برگزار شد، تیم قشقایی با گل های علی آزاد منش، امین هاشمی فر از روی نقطه پنالتی و صابر احمدی از سد تیم ممتول و مدعی مس گذشت.

شاگردان داریوش هرمزی سرمربی تیم قشقایی هر چند جایگاهی که تاکنون شایسته این تیم باشد کسب نکرده اند اما طی برگزاری ۲۵ بازی، فوتبال تماشاگر پسندی از خود به جای گذاشته اند و توانسته اند مقابل تیم های مدعی قد علم کنند که این امر نشان دهنده ظرفیت بالای این تیم آن هم با بازیکنان بی نام و نشان است.

بدون حامی مالی

تیم شهدای قشقایی که از سوی بخش خصوصی حمایت می شود حامی مالی ندارد.

این تیم در رقابت های فوتبال جام حذفی هم شایستگی های خود را نشان داد و در مرحله یک هشتم مقابل تیم فولاد خوزستان لیگ برتری شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت، شکستی که در آن تیم میهمان با کشاندن بازی به حاشیه موجب حذف تیم قشقایی شد.

زمانی که به مسابقات انجام شده توسط تیم قشقایی در لیگ دسته یک نگاه می کنیم می بینیم که این تیم با وجود ارایه بازی های خوب به حق خود نرسیده است.

شکست تیم مس کرمان مقابل تیم قشقایی بیش از هر چیز موجب خوشحالی تیم های مدعی به ویژه تیم فجر شهید سپاسی شد که باید از این فرصت که تیم همشهریش ایجاد می کند نهایت بهره را ببرد و به لیگ برترصعود کند.

تیم قشقایی در ادامه مسابقات با تیم بادران تهران و استقلال اهواز که مدعی هستند نیز بازی دارد.

مربی تیم قشقایی: توپ را به تیم مس دادیم و بازی را بردیم

مربی تیم قشقایی شیراز که سالهاست درکنار این تیم کار می کند و به عنوان آلترناتیو سرمربیان ناموفق این تیم بارها همکاری داشته به خبرنگار ایرنا گفت: می دانستیم بازی سختی با تیم صدرنشین داریم اما با یک تاکتیک مناسب طی بازی، توپ را به آنها دادیم و با ضد حمله به سه گل دست یافتیم.

رشید طهماسبی ادامه داد: بازیکنان ما به این باور رسیده اند که می توانند در برابر تیم های بزرگ و مدعی موفق باشند و در این راه بارها شایستگی خود را نشان دادند هر چند به حق خود نرسیدیم .

وی اضافه کرد: مقابل تیم فولاد خوزستان هم در جام حذفی خوب بازی کردیم و این تیم را که در لیگ قهرمانان آسیا بود یک نیمه شکست دادیم و در نیمه دوم بر روی دو ارسال و یک سری مسایل حاشیه ای شکست خوردیم که باز هم حقمان نبود.

جای هواداران تیم در ورزشگاه خالی است

مربی تیم قشقایی با بیان اینکه ای کاش تماشاگران تیم می توانستند از نزدیک بازی های ما را ببیند، اظهار داشت : هواداران تیم نباید به جایگاه ما در جدول نگاه کنند زیرا در تمام مسابقات چه در داخل و چه خارج از خانه خوب بازی کردیم و حتی مقابل تیم خیبر خرم آباد هم حقمان نبود که پنج گل بخوریم.

طهماسبی با بیان اینکه جوانترین تیم این مسابقات هستیم ، افزود : در تیم ما همه بازیکنان در یک حد هستند و با ارایه فوتبال زیبا در تمام مسابقات با جان و دل بازی کردند هر چند نتایجی که شایسته آنها بود آن هم به دلیل کم تجربگی و جوانی کسب نکرده اند.

وی در مورد دیدار این تیم مقابل استقلال خوزستان که قرار است جمعه هفتم خرداد ماه در شیراز برگزار شود گفت: استقلال خوزستان از تیم های ریشه دار ایران است که روزگاری قهرمان لیگ برتر شده است و برای ما دارای احترام و شخصیت است.

آرامش در تیم

مربی تیم قشقایی افزود: تیم استقلال خوزستان مدعی است اما ما هم باید برای اینکه شرایط خودمان را در جدول بهبود بخشیم راهی نداریم تا از سد این تیم خوب عبور کنیم و با آرامشی که در تیم ما حکم فرماست شکست تیم هم استقلال هم دور از دسترس نیست.

وی گفت: مقابل تیم استقلال خوزستان هم برای فجر بازی می کنیم و هم برای خودمان تا به میانه جدول برسیم امیدوارم تیم فجر که شرایط خوبی بالای جدول دارد به لیگ برتر صعود کند زیرا با تحقق این امر شرایط فوتبال فارس بهتر خواهد شد و دوباره فوتبال در شیراز رونق می گیرد و شادی به شهر باز می گردد.

نگاه معنوی مسئولان

طهماسبی ادامه داد : تا کنون حدود ۶۰ در صد از قرارداد بازیکنان پرداخت شده است اما انتظار داریم مسئولان استان به این بازیکنان که با نام شهدای قشقایی باز ی می کنند نگاه ویژه ای حتی معنوی داشته باشند هر چند تیم فجر هم که شرایط خوبی دارد باید حمایت شود ، به نظرم الان وقت آن رسیده است که هر دو تیم حمایت شوند هر چند دیر است.

زمین پارس برای یک جلسه تمرین دراختیار ما قرار نمی گیرد

مربی تیم قشقایی با بیان اینکه زمین ورزشگاه پارس برای حتی یک جلسه تمرین پیش از مسابقه در اختیار ما قرار نمی دهند ، گفت :مسئولان ورزشگاه می گویند زمین زیر کشت است وباید استراحت کند.

طهماسبی اضافه کرد : این پرسش مطرح می شود که چرا زمین صنایع الکترونیک و سیمان شیراز چمن بسیارخوبی دارند در حالی که این ۲ زمین در شیراز قراردارد و از نظر آب و هوایی با ورزشگاه پارس فرقی ندارد اما سالهاست چمن این ورزشگاه مشکل دارد و امیدوارم برای یکبار هم که شده زمین این ورزشگاه بزرگ مطلوب و برای همیشه صاف و سرسبز شود.

هم اینک در جدول رده بندی لیگ دسته یک تیم مس کرمان با ۴۳ امتیاز صدرنشین است ، تیم بادران تهران با ۴۱ امتیاز دوم و تیم های استقلال اهواز ، فجر سپاسی و هوادار تهران هم با ۴۰ امتیاز در تعقیب تیم مس کرمان هستند.

تیم قشقایی در هفته بیست و ششم این رقابت ها جمعه هفتم خرداد ماه در ساعت ۲۰/ ۱۹ دقیقه در ورزشگاه پارس میزبان تیم استقلال خوزستان است ، و تیم فجر هم در این هفته چهار شنبه پنجم خردادماه در انزلی به مصاف تیم ملوان این شهر می رود.

تیم قشقایی هم اینک با ۲۷ امتیاز در رده پانزدهم جدول است.

در رقابت های فوتبال دسته یک کشور جام آزادگان ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و یکم را کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول راهی دسته دوم می شوند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات