تنیس‌بازان خارجی:

رفتار خوب مردم ایران را فراموش نخواهیم کرد

تنیس بازان شرکت کننده در پیکارهای تور جهانی شیراز که از بیست و پنجم اردیبهشت تا یکم خرداد ۱۴۰۰ برگزار شد،اعلام کردند: رفتار مردم ایران را هیچ گاه فراموش نخواهیم کرد و امنیت بسیار خوبی داشتیم. 

مطبوعات فارس/ در این رقابت ها که به مدت ۶ روز در باشگاه فیوچر شیراز برگزار شد، تنیس بازان کشورهای آلمان، ترکیه، رومانی، روسیه ،دانمارک، و بلژیک در بخش پسران و دختران زیر ۱۸ سال شرکت داشتند.

کیفیت خوب مسابقات ، راهنمایی های مردم در خیابان ، امکانات مسابقات ، وجود رستوران و فروشگاه در محل بازی ها، قضاوت عادلانه داوران و خوابگاه مناسب از جمله مسایلی بود که تنیس بازان مطرح، اظهار رضایت کردند.

شرکت کنندگان پیشنهاد دادند با توجه به گرمی هوا این رقابت ها برای سال های آینده در فصل مناسب تری برگزار شود.

بانوی تنیس باز اهل ترکیه: امنیت خوبی در ایران داشتیم

لارا اروگلو، دختر تنیس باز اهل کشور ترکیه که ۱۶ سال سن دارد، گفت: هشت سال سابقه بازی دارم آن چیزی که برایم خیلی اهمیت داشت امنیت ایران بود و مردم مهربان این کشور خیلی به ما کمک و راهنمایی کردند و مسیر ها را به ما نشان دادند.

وی اضافه کرد: پیشتر یکبار به ایران سفر کرده بودم و از جزیره کیش که خیلی زیباست دیدن کردم ضمن اینکه شیراز هم برایم به ویژه از نظر آثار باستانی خیلی جذاب بود.

لارا با بیان اینکه سطح مسابقات خوب و بالا بود، افزود: در محل مسابقات همه گونه امکانات در دسترس ما بود که جای تشکر دارد.

او ادامه داد: این نخستین بار بود که از شیراز دیدن می کردم که هوای گرم و خشکی دارد و به نظرم برای اینکه کیفیت مسابقات بالاتر رود بهتر این است در سال های آینده تور جهانی شیراز در فصل مناسب تری برگزار شود.


بانوی تنیس باز ترک : در سال اینده تور جهانی شیراز در فصل مناسبتری بر گزار شود
تنیسور رومانیایی : مسابقات سختی داشتیم

بلئا آستین پسر ۱۷ ساله اهل کشور رومانی و دارنده مدال نقره تیمی هم با بیان اینکه مسابقات سختی داشتیم ، اعلام کرد : کیفیت خوب مسابقات موجب شد رقابت سختی داشته باشیم برای همین باید تمرکز بیشتری می کردم تا بتوانم خونسردی خود را حفظ کنیم و بازی را ببرم.

وی با بیان اینکه مردم ایران بسیار مهربان هستند و رفتار بسیار دوستانه ای داشتند، افزود : ایران را دوست دارم و امنیت بسیار خوبی داشت ، پیشتر به جزیره کیش سفر کرده بودم و هم اینک خیلی خوشحال هستم که دوباره در ایران حضور دارم.

آستین ادامه داد : چند ساعتی را در خیابان های شیراز قدم زدم که شهر زیبایی است امیدوارم بتوانم جاهای دیدنی شیراز که دروصف آن زیاد شنیده بودم را ببینم.

تنیس باز رومانیایی با اشاره به اینکه محل برگزاری مسابقات امکانات خوبی داشت : بیان کرد: وجود چهار زمین تنیس که دو تای آن تمرینی بود موجب شد که راحت تمرینات خود را دنبال کنم،زمین مسابقه هم کیفیت مناسبی داشت و از وجود رستوران در محل مسابقات خوشحال شدم.


تنیسور رومانیایی : ایران را دوست دارم امنیت بسیار خوبی دارد
سوده اینجه ترک:اظهارنظر برخی افراد خارجی در مورد ایران درست نیست

سوده اینجه (Sode ، Ince ) دختر ۱۶ ساله اهل ترکیه با بیان اینکه اظهار نظر برخی افراد خارجی در مورد عدم امنیت در ایران درست نیست، گفت : پیش ازاینکه به ایران بیایم برخی افراد خارجی می گفتند مواظب باش وقتی در خیابان راه می روی وسایلت را سرقت نکنند.

وی افزود : برای پنجمین بار است که به ایران سفر می کنم که امنیت بسیار خوبی حاکم است و هیچ اتفاقی برایم رخ نداد.

دارنده مدال برنز تیمی این رقابت ها ادامه داد : خوشحالم که برای برگزاری مسابقات تنیس به شیراز آمدم و ایران را خیلی دوست دارم.

سوده اینجه افزود: مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و رقابت بسیار سخت بود ضمن اینکه از مسجد وکیل شیراز دیدن کردم که جذابیت های زیادی داشت.

همچنین کیان کاظمی تنیس باز متولد کشور آلمان هم گفت : ۱۷ سال دارم و ۱۱ سال است به صورت حرفه ای تنیس بازی می کنم.

وی اضافه کرد: مسابقات از کیفیت مناسبی برخوردار بود که می تواند برای تنیس بازان ایرانی تجربه خوبی باشد،محل بازی ها هم امکاناتش خوب بود.

تنیس بازان خارجی: رفتار خوب مردم ایران را فراموش نخواهیم کرد
سوده اینجه :اظهار نظر برخی افراد خارجی در مورد عدم امنیت در ایران درست نیست
در جدول اصلی بازی ها و در بخش پسران‌، ۳۲ تنیسور از کشورهای ایران، ترکیه، آلمان ، روسیه ، دانمارک و رومانی و در بخش دختران تنیسورهایی از کشورهای ایران، ترکیه و بلژیک‌ حضورداشتند و به صورت تیمی و انفرادی با هم پیکار کردند .

این مسابقات از ۲۵ اردیبهشت ماه به میزبانی مجموعه ورزشی فیوچرز شیراز آغاز شد و تا یکم خرداد ماه ادامه داشت.


برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات