فرماندار ویژه شهرستان مرودشت با حکم وزیر کشور منصوب شد

علیرضا بیات‌پور در حکمی از سوی وزیر کشور و بنا به پیشنهاد استاندار فارس به عنوان فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان مرودشت منصوب شد. 

مطبوعات فارس/ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، در حکم عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور خطاب به علیرضا بیات پور آمده است: به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم فارس به سمت فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان مرودشت منصوب می‌شوید.


در ادامه این حکم آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاستهای دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای "مدظله العالی" موفق باشید.

شهرستان مرودشت در ۴۵ کیلومتری شمال شیراز دومین شهرستان پرجمعیت استان فارس تلقی می‌شود و جاذبه‌های تاریخی و گردشگری همچون تخت‌جمشید، نقش‌رستم، نقش رجب، بهشت گمشده (تنگ بستانک) و ... را در خود جای داده و سهم قابل توجهی در تامین محصولات کشاورزی استان فارس و کشور از جمله در زمینه محصول راهبردی گندم را دارد.
این شهرستان مهرماه ۱۳۹۸ با مصوبه هیات وزیران به فرمانداری ویژه ارتقا یافت.

علیرضا بیات پور فرماندار ویژه شهرستان مرودشت سوابقی همچون مدیرکل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان ثبت احوال کشور، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری فارس، سرپرست فرمانداری شیراز، مدیرکل ثبت احوال استان، مدیرکل سازمان اموال تملیکی استان‌های هرمزگان و فارس، شهردار زرقان را در کارنامه دارد.


پیش از این رهام پیکری مسئولیت فرمانداری ویژه مرودشت را برعهده داشت.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات