۸ تنیس باز به مرحله نیمه نهایی تور جهانی شیراز راه یافتند

مرحله یک چهارم نهایی رقابت های انفرادی تور تنیس جهانی زیر ۱۸ سال در شیراز پایان یافت و هشت تنیس باز به مرحله نیمه نهایی راه یافتند. 

مطبوعات فارس/ این رقابت ها که پنجشنبه در باشگاه فیوچرز شیراز برگزار شد در بخش انفرادی پسران ، بلیا از روسیه با نتیجه ۲ بر صفر مقابل اوزونل از ترکیه به برتری دست یافت .

همچنین علی یزدانی با نتیجه ۲ برصفر دیمیتری دولژنگو از روسیه را شکست داد، کسری رحمانی برابر سامیار الیاسی با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد، و باران سویلر از ترکیه هم ۲ بر صفر محمدپارسا افسری از ایران را از پیش رو برداشت.

در بخش دختران نیز ماندگار فرزامی با نتیجه ۲ بر صفر ثنا گرکانی را مغلوب کرد، سوده اینجه از ترکیه با نتیجه ۶ بر صفر و ۶ بر صفر مقابل پرنیا رکن آبادی از ایران تن به شکست داد ، مشکات الزهرا صفی با نتیجه ۶ بر چهار و ۶ بر یک مقابل ادا نومانگلو از ترکیه پیروز شد و مهرانه ظهوریان از ایران برابر دیده پلات از ترکیه با نتیجه ۶ بر چهار و ۶ بر چهار مغلوب شد.

مرحله نیمه نهایی در بخش انفرادی این مسابقات جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه در شیراز بر گزار تا تکلیف فینالیست ها مشخص شود.

در جدول اصلی بازیها و در بخش پسران‌، ۳۲ تنیسور از کشورهای ایران، ترکیه، آلمان ، روسیه ، دانمارک و رومانی و در بخش دختران تنیسورهایی از کشورهای ایران، ترکیه و بلژیک‌ حضور دارند.

کشورهای ایران ، ترکیه ،آلمان ،روسیه ،دانمارک ، رومانی و بلژیک در این مسابقات شرکت دارندو در ۲ بخش انفرادی و ۲ نفره با هم پیکار می کنند.

این مسابقات از ۲۵ اردیبهشت ماه به میزبانی مجموعه ورزشی فیوچرز شیراز و با حمایت شرکت تیپاکس آغاز شد و تا یکم خرداد ماه ادامه دارد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات