افتتاح ۲۰ میلیارد تومان پروژه در زرقان

با حضور استاندار فارس، ۲۰ میلیارد تومان طرح عمرانی و خدماتی در شهر زرقان به افتتاح و بهره‌برداری رسید. 

مطبوعات فارس/ استاندار فارس عصر پنج‌شنبه ۳۰ اردیبهشت در آیین افتتاح چند پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان زرقان، با اشاره به ارتقای این شهر به شهرستان، اظهار کرد: هدف از ایجاد شهرستان رفتن به سمت و سوی تمرکززدایی و دسترسی آسان مردم به خدمات است.

عنایت‌الله رحیمی همچنین با اشاره به موقعیت استراتژیک زرقان در مسیر بزرگراه شیراز به اصفهان و نزدیکی این شهرستان به کلان‌شهر شیراز، گفت: شاخه‌ای از بزرگراه شیراز_ اصفهان نیز از زرقان می‌گذرد که همین امر در توسعه و پیشرفت این شهرستان تاثیر زیادی دارد.

او با بیان اینکه وجود صنایع بسیار در این شهرستان باعث شده که نرخ بیکاری پایینی داشته باشد، عنوان کرد: نرخ بیکاری فارس نیز از ۱۶.۵ به ۷.۸ درصد کاهش پیدا کرده است.

استاندار فارس با تاکید بر رعایت الزمات محیط زیستی در تمام پروژه‌های عمرانی، صنعتی و غیره استان، خاطرنشان کرد: تمام فعالیت‌ها باید همخوان با محیط زیست باشد تا به شهروندان آسیبی وارد نشود.

رحیمی با بیان اینکه امروز ۷ پروژه عمرانی از جمله پارک فرهنگ و هنر، بلوار شهدای دودج، استخر و جکوزی، سالن ورزشی، گذر ایام در بافت قدیم شهر زرقان و غیره با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در شهرستان زرقان افتتاح شد، عنوان کرد: بخشی از اعتبار این پروژه‌ها از ۵۰ میلیارد تومان اعتبار عوارض آلایندگی که به شهرداری زرقان اختصاص یافته تامین شده است.

شهردار زرقان نیز در این مراسم بیان کرد: بخش زرقان در دولت تدبیر و امید به شهرستان ارتقا یافت و با تلاش مسئولان این شهرستان طی یک سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در زیر ساخت‌های عمرانی و شهری این شهر رخ داده است.

غلامحسین فروزان ادامه داد: امروز شاهد بهره برداری از چندین طرح در این شهرستان هستیم که می‌تواند نقش مهمی در عمران و آبادانی شهرستان ایفا کند.

او افزود: شهرستان زرقان یک شهرستان صنعتی، کشاورزی، تاریخی و مذهبی است و باید در همه زمینه‌ها توسعه یابد.

شهردار زرقان پیگیری شهرداری، شورای شهر، درخواست‌های مردمی و همکاری فرماندار این شهرستان از بدو تاسیس تاکنون را بسیار تاثیر گذار در پیشرفت این شهرستان برشمرد و افزود: هفت طرح عمرانی و خدماتی شامل؛ ساخت بلوار شهدای محله دودج به طول یک و هفت دهم کیلومتر، سالن ورزشی چند منظوره شهرداری متشکل از سونا و جکوزی با ۲۵۰متر مربع، سالن ورزشی بدنسازی به متراژ ۳۵۰مترمربع، بوستان ۴هزار متری فرهنگ و هنر و میدان استاد شهریار جمعا با اعتباری بالغ بر۲۰۰میلیارد ریال امروز به بهره برداری رسید.

فروزان با بیان اینکه اجرای این طرحها تاثیر بسیار زیبا و ژرفی در رشد و ارتقای شهرستان خواهد داشت، عنوان کرد: به جز طرح بلوار شهدای دودج که حدود ۱۵ماه طول کشید، مابقی پروژه‌ها ظرف ۷ماه گذشته اجرا شده و در آینده نزدیک سینمای شهر زرقان نیز به بهره برداری خواهد رسید.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات