فجر سپاسی شیراز ۱۰ نفره استقلال ملاثانی اهواز را شکست داد

تیم فجر شهید سپاسی شیراز در رقابت های فوتبال لیگ دسته یک، ۱۰ نفره تیم استقلال ملاثانی اهواز را شکست داد. 

مطبوعات فارس/ این بازی که از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ آزادگان شامگاه پنجشنبه در ورزشگاه پارس شیراز برگزار شد تیم ۱۰ نفره فجر با نتیجه ۲ بر یک از سد حریف خود گذشت و با کسب سه امتیاز شیرین به رده چهارم جدول صعود کرد .

فجری ها برای رسیدن به رده سوم جدول و کم کردن فاصله خود با تیم مس کرمان که در صدر جدول قرار داشت راهی بجز شکست دادن تیم استقلال ملاثانی نداشتند اما در دقیقه ۹ بازی تمام نقشه های علی اصغر کلانتری سرمربی تیم فجر بهم خورد.

در حالی که بازی در نیمه نخست تا دقیقه ۹ متعادل پیش می رفت مهاجم تیم استقلال بر روی یک پاس بلند از کمند علی ملایی مدافع تیم فجر عبور کرد و در حالی که با دروازه بان تیم میزبان تک تک شده بود با خطا متوقف شد و داور بازی هم مدافع خطا کار فجر را با کارت قرمز جریمه کرد تا میزبان ۱۰ نفره به بازی ادامه دهد.

تیم استقلال ملاثانی در این بازی سعی داشتند بر روی ضربات ایستگاهی به گل برسند که در این راه نیز چندین بار خطرناک شدند و سه بار هم تیر دروازه تیم فجر را به لرزه درآوردند.

فجریها به تور زدند ، استقلال ملاثانی اهواز به تیر

دقیقه ۱۱ ضربه سنگین رضا جباری بازیکن تیم استقلال ملاثانی بر روی یک ضربه ایستگاهی طاق دروازه تیم فجر را به لرزه دراورد و میزبان خیلی خوش شانس بود که دروازه اش بسته ماند.

در ادامه بازی نیز فجریها که یک بازیکن کمتر داشتند با دادن پاس های کوتاه و بردن بازی به کناره ها و همچنین گرفتن ضربات ایستگاهی سعی کردند به گل برسند که در این انجام این کار موفق نشان دادند.

دقیقه ۲۸ ضربه سر مهاجم تیم استقلال ملاثانی بازهم روی تیر دروازه تیم فجر فرود آمد تا میهمان در این لحظه دوبار به تیر بزند.

فجری ها به گل رسیدند

دقیقه ۳۸ بازی فجری ها که تا این لحظه با یک یار کمتر خوب کار کرده بودند، به گل رسیدند، در این لحظه میلاد احمدی هافبک دونده تیم فجر که خوب بازی کرده بود با یک پاس عالی، فرزان دانا را صاحب توپ کرد و این بازیکن با ضربه سر تور دروازه تیم میهمان را به لرزه در آورد.

بازهم تیر دروازه فجر لرزید

در دقایق وقت های تلف شده نیمه نخست تیم استقلال ملاثانی صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که این بار هم مهاجم تیم میهمان با ضربه سر تیر دروازه تیم فجر را برای سومین بار به لرزه در آورد و در نهایت این بازی نفس گیر در نیمه نخست با همان یک گل به سود فجر پایان یافت .

در نیمه دوم نیز فجریها می توانستند در دقیقه ۴۹ به گل دوم برسند و خیال خود را راحت کنند اما فرزان دانا در مصاف تک به تک با دروازبان تیم استقلال ملاثانی این فرصت خوب را ازدست داد و چهاردقیقه بعد تیم میهمان به گل مساوی رسید.

دقیقه ۵۳ سرانجام تیم استقلال ملاثانی با همان روشی که از ابتدا دنبال می کردند از روی ضربه کرنر توسط سید فلاح خلف زاده با ضربه سر به گل مساوی رسیدند اما شادی گل آنها بیشتر از ۲ دقیقه دوام پیدا نکرد .

میلاد احمدی ستاره بازی

دقیقه ۵۵ میلاد احمدی که با ۱۰ نفره شدن تیم فجر بار سنگینی را به دوش کشید برروی یک کار انفرادی ۲ مدافع تیم استقلال را از پیش رو برداشت و با یک ضربه دقیق توپ را از میان پاهای دروازه بان تیم میهمان به تور دوخت تا در این دیدار بازدن یک گل و یک پاس گل ستاره بازی شود.

در ادامه این نیمه بازیکنان تیم فجر با جان و دل از اندوخته خود محافظت و بازهم میدان داری کردند که در این کار بسیار موفق نشان دادند .

اعتراض فجریها

دقیقه ۸۰ آریا برزگر مهاجم تازه وارد تیم فجر در حالی که می رفت با دروازه بان استقلال تک به تک شود در پشت محوطه جریمه با خطا متوقف شد و فجریها که منتظر بودند تا این مدافع اخراج شود اما این اتفاق نیفتاد و بازی برای چند دقیقه ای متوقف شد.

فجریها اعتقاد داشتند که در این صحنه مشابه همان اتفاقی بود که در دقیقه ۱۰ برای مدافع تیم فجر رخ داد و از بازی اخراج شد اما داور چنین نظری در این صحنه نداشت و تنها با کارت زرد مدافع تیم استقلال را جریمه کرد.

در ادامه بازی نیز تیم استقلال بازهم به توپ های بلند روی اورد که مدافعان و دروازه بان تیم فجر به خوبی دفاع کردند و هفت دقیقه وقت تلف شده این نیمه هم برای تیم استقلال ثمری نداشت و سر انجام این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود فجر پایان یافت و شاگردان علی اصغر کلانتری جانانه ۳ امتیاز شیرین را کسب و با ۴۰ امتیاز به همراه تیم استقلال خوزستان در رده سوم و چهارم جدول قرار گرفتند .

در رقابت های فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و یکم را کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دو می شوند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات