اسکندرپور مطرح کرد:

پیاده راه سلامت فاخر بنام استاد شجریان درشیراز در حال ساخت است

شهردار شیراز با بیان اینکه تقدم پیاده بر سواره و انسان بر خودرو را رویکرد مدیران شهرهای بزرگ دنیا است، گفت:  پیاده راه سلامت فاخر بنام استاد شجریان به طول حدود چهار کیلومتر دارای فضای دوچرخه سواری و پیاده روی استاندارد در حال ساخت است که یکی از افتخارات مدیریت شهری فعلی شیراز خواهد بود که تقدیم شهروندان می‌شود.

مطبوعات فارس/ الهه بهرامی- شهردار شیراز در آیین افتتاح پروژه‌های شهری به مناسبت هفته شیراز عنوان کرد: فضاهای رهاشده در سطح شهر وجود دارد که گاه دیده نمی شود درصورتی که این محیط‌ها را می‌توان با طراحی مناسب به فضاهای زنده و پویای شهری برای استفاده شهروندان تبدیل کرد.

وی با بیان اینکه انسان ها برای مدیریت فعلی شهر شیراز اهمیت دارند، افزود: مجموعه‌های متراکم شهری و ساختمانی در شیراز وجود دارد که خانواده‌ها در این فضاهای متراکم با انواع مشکلات مواجه هستند که مدیریت شهری موظف است فضاهایی را برای آسایش، تفریح و ورزش شهروندان ایجاد کند.

اسکندرپور اضافه کرد: در هر ۱۱ منطقه شهری شیراز پارک های ورزش و سلامت تعریف شده که شهروندان با سنین مختلف بتوانند از آن استفاده کنند.

وی تقدم پیاده بر سواره و انسان بر خودرو را رویکرد مدیران شهرهای بزرگ دنیا دانست و گفت:  پیاده راه سلامت فاخر بنام استاد شجریان به طول حدود چهار کیلومتر دارای فضای دوچرخه سواری و پیاده روی استاندارد در حال ساخت است که یکی از افتخارات مدیریت شهری فعلی شیراز خواهد بود که تقدیم شهروندان می‌شود.

شهردارشیراز با بیان اینکه مردم شیراز لیاقت اجرای پروژه‌های فاخر را دارند،گفت: در اغلب پروژه‌های دوره فعلی شیراز مانند پارک سه کنج که در این آیین افتتاح شد از طراحان حرفه ای و تحصیل کرده و مصالح باکیفیت استفاده شده است هرچند که بعضی پروژه‌ها نیز مانند پارک کوکب شیرازی که افتتاح شد با بدسلیقگی اجرا شده است و باید این رویه اصلاح شود.

وی اظهار داشت: امروز پارک چهار هکتاری کوکب شیرازی در محدوده شهرداری منطقه ۶ پشت بیمارستان بعثت با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال هزینه اجرا افتتاح شد.

اسکندرپور ابرازداشت: کلنگ زنی باغ کتاب شامل کتابخانه و کافه گالری در خیابان خلبانان شیراز با1300  متر زیربنا و ۴۵۰۰ متر مساحت و الگو از باغ های ایرانی کلنگ زنی شد که پیش بینی می‌شود تا یک سال آینده کار ساخت آن تمام شود.

وی گفت: پارک سه کنج نیز با مساحت ۴ هزار مترمربع با هزینه اجرا ۲۰ میلیارد ریال در بلوار شهید کسایی شیراز به بهره برداری رسید.

به گفته مقام ارشد شهرداری شیراز، بیش از ۴ هزار میلیارد ریال، هزینه زمین دو بوستان کوکب شیرازی و سه کنج شده است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات