مطبوعات فارس/ به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، مدیر مخابرات منطقه فارس ضمن تصریح ارائه خدمات متنوع از سوی این سامانه به مشتریان محترم تلفن همراه در سطح استان فارس، افزود : مشتریان تلفن همراه می توانند جهت ارائه گزارشات مربوط به مشکلات شبکه اعم از پوشش شبکه و آنتن دهی و پیگیری زمان رفع مشکل، نحوه فعالسازی و اتصال به اینترنت و همچنین دریافت راهنمایی درخصوص نحوه فعال سازی بسته های هوشمند اینترنت ، پیامک و مکالمه و رومینگ بین الملل و کشورهای طرف قرارداد و تعرفه های تجاری با این سامانه شبانه روزی تماس حاصل نمایند.
مهندس ایزدی اظهار داشت: دراین سامانه ی پاسخگو، شماره ۹۹۹۰ برای تماس با تلفن همراه و شماره ۰۹۱۲۹۹۹۰ جهت تماس از طریق تلفن ثابت تعریف شده است.
مهندس ایزدی ضمن تاکید براهمیت ارائه خدمات مطلوب به هم استانی های گرامی، اظهار داشت: این سامانه آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات مشتریان تلفن همراه بوده و خدماتی نظیر: ارائه اطلاعات مربوط به سرویسها، خدمات صورتحساب، پیگیری و حل مشکل مشتریان در کوتاهترین زمان ممکن و … می باشد.
برچسب ها :