جلسه بررسی مشکلات ارتباطی شهرستان فسا با حضور نماینده شهرستان

جلسه بررسی مشکلات ارتباطی شهرستان فسا با حضور مهندس ایزدی، مدیر مخابرات منطقه فارس؛ دکتر فیروزی ، نماینده مردم شریف شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان در دفتر مهندس ایزدی روز یک شنبه مورخ 12 اردیبهشت ماه برگزار گردید.

مطبوعات فارس-به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، در این جلسه مشکلات ارتباطی شهرستان فسا در حوزه های تلفن ثابت، تلفن همراه و اینترنت پر سرعت در مناطق شهری و جاده ای از سوی نماینده شهرستان مطرح گردید و مدیران حاضر در جلسه به بحث و گفتگو در خصوص مشکلات شهرستان پرداختند.

مدیر مخابرات منطقه فارس، ضمن تشریح وضعیت موجود در شهرستان و همچنین برنامه ها و پروژه های قابل اجرا در آینده بر متعهد بودن مخابرات منطقه فارس نسبت به برطرف کردن مشکلات ارتباطی شهرستان فسا تاکید نمود.

مهندس ایزدی در خصوص راه اندازی سایت 3G و G4دولت آباد سه چاه اظهار داشت: این سایت در سال جاری راه اندازی و به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: سایت تنگ کرم نیز در آیندهای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید و سایت جدید فاز 5 فسا نیز در حال راه اندازی می باشد.

 

وی خاطر نشان کرد : مخابرات منطقه فارس نهایت تلاش خود را جهت برقراری ارتباط بهینه در حوزه های تلفن ثابت، تلفن همراه و توسعه ADSL در سطح شهرستان بکار می بندد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات