رئیس پلیس فارس:

لندکروز ۵۰ میلیاردی در شیراز توقیف شد

سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: ماموران پلیس آگاهی استان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند یک سواری لندکروزر قاچاق در منزلی در یکی از محله‌های شیراز پارک می‌باشد که رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. 

مطبوعات فارس/ به نقل از پلیس فارس، حبیبی گفت: ماموران سریعا ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند یک سواری لندکروزر سفید رنگ قاچاق و فاقد مدارک گمرکی را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد، گفت: برابر نظر کارشناسان مربوطه ارزش این خودرو، ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

کشف ۱۶۹ موتورکولرمسروقه در شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز نیز از کشف ۱۶۹ دستگاه موتور کولر آبی و ۵ کپسول گاز یخچال به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهر خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی در تشریح این خبر بیان کرد: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با سارقان، روز گذشته مأموران انتظامی کلانتری "۲۴ ابوذر" هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، به یک سواری پراید حامل بار مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

وی با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران موفق شدند خودرو را توقیف کنند، عنوان داشت: در بازرسی از آن خودرو ۱۶۹ دستگاه موتور کولر آبی و ۵ کپسول گاز یخچال مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: راننده که از خریداران اموال مسروقه بود پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

کشف ۴ تن روغن نباتی در فسا

فرمانده انتظامی شهرستان فسا از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۴ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم روغن نباتی جامد خارج از شبکه عرضه در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام با بیان اینکه توقیف این کامیون توسط ماموران آگاهی فسا و در راستای اجرای طرح مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای اساسی، انجام شده است، گفت: از کامیون یاد شده ۸۴۰ قوطی روغن ۵ کیلویی جامد فاقد بارنامه و مجوز حمل کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی فسا با بیان اینکه ارزش کالای مکشوفه برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: راننده کامیون روانه دادسرا و روغن‌های مکشوفه نیز با دستور مقام قضایی به اداره صمت شهرستان داراب تحویل شد.

کشف کالای قاچاق در پاسارگاد

فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ مصطفی توکلی گفت: ماموران انتظامی این شهرستان پس از ظنین شدن به ۳ دستگاه سواری و بازرسی آنها، مقادیری لوازم یدکی، لوازم بهداشتی، وسایل جانبی موبایل، لب تاپ، سشوار، کولرگازی و ... فاقد مدارک گمرکی کشف کنند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در این راستا ۵ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات