مطبوعات فارس/ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، سامانه پاسخگویی 2010 ، مركز تماس متمركز ويژه مشتريان تجاري شركت مخابرات ايران است که به صورت 24 ساعته براي پاسخگويي به مشكل هاي فني و سوال هاي مربوط به سرويس ها و صورتحساب مشتريان در سراسر كشور اختصاص دارد.
درحالی میانگین زمان انتظار پاسخگویی 33 ثانیه و سطح سرویس 80 درصدبوده است که در این مدت به بیش از 153000 تماس پاسخ داده و شاخص NPS آن (شاخص خالص ترویج کنندگان) در سطح عالی و به میزان 68 بوده است.
امكان پاسخگويي به همه مشتريان تجاري شركت مخابرات ايران در سراسر كشور به صورت متمركز و در اسرع وقت از قابليت هاي ويژه اين مركز است و ۷۰ درصد مشكلات پيش آمده حداكثر تا 4 ساعت پس از اعلام، برطرف مي شود. وجز موارد خاص همه مشتریان تا ۱۴ ساعت پاسخ مناسب دریافت میکنند
براساس اين گزارش، اين شبكه قابليت دارد تا امكان انتخاب زبان فارسي يا انگليسي، ارائه اطلاعات صورتحساب، اطلاع در خصوص محصول ها و سرويس ها، تغيير سرويس فعلي، ارتباط با پشتيباني فني و اطلاع از وضعيت مكاتبه ها را در اختيار مشتركان قرار دهد.
همچنین اگر مشترکان از سرویس های نورونتا (سرویس های با توافقنامه سطح خدمات نقره) استفاده می کنند و نیاز به پشتیبانی دارند، می توانند با 2010 تماس بگیرند و کارشناسان متخصص این سرویس حداکثر طی۴ تا ۷ساعت، طبق SLA اعلام شده به رفع مشکل می پردازند
بیشترین میزان تماس ها مربوط به قطع ارتباط ناشی از سرقت تجهیزات ، تخریب و مشابه آن می باشد.
گفتنی است مرکز تماس 2010 در سال 99 با سطح سرویس 80 درصد ، میانگین زمان انتظار 33 ثانیه به 153000 تماس پاسخ داده و شاخص NPS آن (شاخص خالص ترویج کنندگان) در سطح عالی و به میزان 68 بوده است.
برچسب ها :