نماینده نیشابور در مجلس یازدهم:

افزايش سطح آگاهي تصميم گيران وضرورت اهميت توسعه فناورى اطلاعات و ارتباطات

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به اهمیت جایگاه فناوري اطلاعات و ارتباطات در رشد و پیشرفت کشور و ضرورت دسترسی و استفاده ازآن، بر منطقی شدن تعرفه های خدمات مخابراتی تاکید کرد. 

مطبوعات فارس/ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، خانم چنارانی نماینده مردم نیشابوردر مجلس شورای اسلامی،در دیداربا مهندس اروجی مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی ضمن بیان این مطلب افزود : افزايش سطح آگاهي تصميم گيران ، تصميم سازان و مديران در خصوص تاثير، اهميت و جايگاه فناورى اطلاعات و ارتباطات بر زمينه هاى اجتماعى ، فرهنگى، اقتصادى و تاثير منفى عدم مشاركت در روند گسترش جهانى ICT بر رشد و توسعه كشور از سوى ديگرمي تواند مهمترين گام بر اجراى دقيق برنامه ريزى توسعه اى اين بخش باشد.

وی تصریح کرد : در شرايط کنونی جهان، لزوم درك و شناخت بهترتحولات دنياى فناورى و اتخاذ سياست‌هاي هماهنگ و مؤثر جهت مشاركت فعال در جامعه فناورى اطلاعات و ارتباطات، موضوع مهم راهبردي پیش رو سياست‌گذاران وبرنامه‌ريزان كشور است .

نماینده محترم مردم نیشابوردر مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار امیدواری کرد در کمسیون های مربوطه با پیگیری طرح منطقی شدن تعرفه های خدمات مخابراتی به توسعه شبکه ارتباطی کمک می شود و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ خواهد شد.

مهندس اروجی مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت ارتباطی شهرستانهای نیشابور , فیروزه و زبرخان با اشاره به نقش زیرساختی مخابرات در تامین نیازهای ارتباطی جامعه اظهارداشت : فناورى اطلاعات و ارتباطات به عنوان عاملي جهت رشد و توسعه اقتصادى، اجتماعى و فرهنگى و ابزار قدرتمندي براي دستيابي به موقعيت رقابت در عرصه اقتصاد جهانى، ارتقاء سطح رفاه اجتماعى است .

وی با اشاره به اینکه امروز اکثر خدمات بر بستر شبکه های مخابراتی ارائه می شودگفت : با توجه به افزایش هزینه در شرایط موجود ارائه خدمات و توسعه تجهیزات و شبکه های مخابراتی بسیار سخت شده است. و نیاز است متولیان عرصه ارتباطات با اتخاذ راهکارهای کارشناسی شده در خصوص افزایش درآمد و اصلاح تعرفه های مخابراتی متناسب با تورم, شرکت مخابرات را یاری نمایند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات