بندر گناوه تاکنون ۱۷ بار لرزیده است

زمین لرزه روز یکشنبه تاکنون مرز استانهای بوشهر و فارس - حوالی بندر گناوه را ۱۷ بار به لرزه در آورده است. 

مطبوعات فارس/ شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران روز یکشنبه تا کنون، زلزله های ۵.۹، ۴.۵، ۳.۹، ۴.۴، ۲.۶، ۲.۹، ۳.۱، ۳.۵، ۳.۷، ۳، ۴ و ۳.۱، ۳.۹، ۳ و ۴.۲، ۳.۱ و ۳.۴ را در این منطقه به ثبت رسانده است.

اولین زلزله با بزرگای ۵.۹ در ساعت ۱۱:۱۱:۵۰ ثانیه روز یکشنبه به ثبت رسیده است. مختصات این زمین‌لرزه در عمق ۱۰ کیلومتری زمین، ۲۹.۷۶ درجه عرض شمالی و ۵۰.۷۲ درجه طول شرقی ثبت شده است. این زمینلرزه در ۲۸ کیلومتری بندر گناوه (بوشهر)، ۳۱ کیلومتری بندر ریگ (بوشهر) و ۴۱ کیلومتری شبانکاره (بوشهر) رخ داده است.

نزدیکترین گسل‌ها در شعاع ۱۵۰ کیلومتری از رومرکز این زمین‍لرزه گسل ZFF3 در فاصله ۶ کیلومتری، گسل برازجان در فاصله ۵۶ کیلومتری و گسل رگه سفید در فاصله ۵۸ کیلومتری هستند.

مرکز لرزه‌نگاری کشور زمینلرزه ۴.۵ ریشتری را در ساعت ۱۱:۲۵:۵۷ و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت کرد، همچنین زلزله ۳.۹ ریشتری با طول جغرافیایی ۵۰.۷۱ و عرض جغرافیایی ۲۹.۷۷ در ساعت ۱۱:۳۳:۰۸ در عمق ۰ کیلومتری زمین، زلزله ۴.۴ در ساعت ۱۱:۴۰:۲۸ با طول جغرافیایی ۵۰.۶۵ و عرض جغرافیایی ۲۹.۷۹ و در عمق ۱۰ کیلومتری، زلزله ۳.۵ ریشتری در ساعت ۱۲:۰۰:۰۷ در عرض جغرافیایی ۲۹.۷۷ و طول جغرافیایی ۵۰.۶۴ در عمق ۱۰ کیلومتری زمین به ثبت رسید.

زلزله ۳.۷ ریشتری در ساعت ۱۲:۱۷:۰۲ و طول جغرافیایی ۵۰.۶۶ و عرض جغرافیایی ۲۹.۷۷ در عمق ۱۰ کیلومتری زمین، همچنین زمینلرزه ۴ ریشتری در ساعت ۱۲:۲۹:۳۶ و در طول جغرافیایی ۵۰.۶۴ و عرض جغرافیایی: ۲۹.۷۳ به ثبت رسید.

مرکز لرزه نگاری کشوری زلزله ۳.۹ریشتری را در ساعت۱۲:۴۷:۵۳ و درطول جغرافیایی ۵۰.۷ و عرض جغرافیایی ۲۹.۸۶در ۳۶ کیلومتری بندر گناوه (بوشهر)،۴۲ کیلومتری بندر ریگ (بوشهر) و ۴۲ کیلومتری امام حسن (بوشهر) به ثبت رساند.

زلزله ۴.۲ ریشتری در ساعت ۱۳:۲۰:۳۸ مرز استانهای بوشهر و فارس - حوالی بندر گناوه را با طول جغرافیایی ۵۰.۶۴ و عرض جغرافیایی ۲۹.۷۹ و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین‌ به لرزه در آورده است.

آخرین زمین لرزه تاکنون در ساعت ۱۳:۴۱:۰۹ در عمق ۱۰ کیلومتری زمین به ثبت رسیده است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات