هیات رییسه شورای شهر شیراز، بدون تغییر ابقا شدند

با رای اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، اعضای هیات رییسه این نهاد در سال آخر فعالیت شورای پنجم، با همان ترکیب سال ۹۸ برای یک سال آینده ابقا شدند. 

مطبوعات فارس/ در یکصد و چهل و چهارمین نشست شورای اسلامی شهر شیراز که چهارشنبه برگزار شد، با رای اکثریت اعضای این شورا، سید عبدالرزاق موسوی به عنوان رییس، ابراهیم صبوری نایب رییس، سعید نظری سخنگو، سولماز دهقانی منشی اول، قاسم مقیمی منشی دوم و نوذر امامی به عنوان خزانه‌دار این نهاد برای آخرین سال فعالیت این دوره از شورا برگزیده شدند.

در انتخابات چهارمین سال فعالیت شورای پنجم شهر شیراز، سید عبدالرزاق موسوی برای دومین سال پیاپی رییس این نهاد شد.

همچنین در این نشست، روسای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر شیراز، ناظران سازمان‌ها و مناطق ۱۱ گانه شهرداری این شهر مشخص شدند.

حاشیه‌های رای گیری هیات رییسه

انتخابات داخلی سال آخر شورای اسلامی پنجم شهر شیراز بی‌حاشیه به اتمام نرسید.

سید احمدرضا دستغیب عضو شورای اسلامی شهر شیراز که در ۲ سال اول فعالیت شورا ریاست این نهاد را هم برعهده داشت، تنها کسی بود که در ابتدای رای‌گیری داخلی اعلام کرد تمایلی برای عضویت در هیچ کمیسیونی ندارد اما در ادامه با پادرمیانی برخی از همکارانش در شورا و شهردار شیراز، برای حضور در بعضی کمیسیون‌ها و مناصب اعلام آمادگی کرد.

همچنین در ادامه این نشست، اعضای کمیسیون‌های مختلف شورای اسلامی شهر شیراز و نمایندگان این نهاد در سازمان‌ها و اداره‌های شهری و مناطق مختلف شهرداری شیراز با رای اکثریت اعضا مشخص شدند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات