قطار شهری شیراز ۱۴ فروردین ماه بازگشایی می شود

مسئول روابط عمومی سازمان حمل و نقل ریلی شیراز گفت: فعالیت قطار شهری این کلانشهر که به دلیل انجام تعمیرات از اواخر اسفندماه ۹۹ تعطیل شده بود از روز شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ از سر گرفته می‌شود. 

مطبوعات فارس/ امین بیات روز پنج‌شنبه در این باره گفت: خدمات رسانی مترو شیراز که از ۳۰ اسفندماه ۹۹ به دلیل تعمیرات تعطیل شده بود از ۱۴ فروردین ماه جاری از سر گرفته خواهد شد.

مسئول روابط عمومی سازمان حمل و نقل ریلی شیراز بیان کرد: در تعطیلات ۱۴ روزه نوروز ۱۴۰۰ تعمیر شبکه برق بالاسری خط یک مترو شیراز انجام شد.

وی اظهار داشت: فعالیت مترو در روزهای غیرتعطیل از ساعت ۶ صبح تا ۲۱ شب و در روزهای تعطیل از ساعت ۷صبح تا ۲۱ شب خواهد بود.

وی ادامه داد: در روزهای غیر تعطیل، زمان شروع حرکت قطارها از ایستگاه احسان ساعت ۶ و ۵ دقیقه صبح و از ایستگاه شهید دستغیب ۶ و ۱۰ دقیقه است و در روزهای تعطیل، زمان شروع حرکت قطار ها از ایستگاه احسان ساعت ۷ و ۵ دقیقه صبح و از ایستگاه شهید دستغیب ۷ و ۱۰ دقیقه خواهد بود.

بیات تصریح کرد: آخرین حرکت قطار در روزهای تعطیل و غیر تعطیل ساعت ۲۱ و ۵ دقیقه از ایستگاه احسان و ۲۱ و ۱۰ دقیقه از ایستگاه شهید دستغیب خواهد بود.

مدیر روابط عمومی سازمان حمل ونقل ریلی شهرداری شیراز تصریح کرد: تا اطلاع بعدی سر فاصله حرکت قطارها در هر ایستگاه در تمام طول روز ۱۵ دقیقه تعیین شده است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات