شهردار منطقه یازده:

اجرای پیاده راه بلوار جانبازان از فروردین کلید می خورد

 شهردار منطقه یازده با بیان اینکه اجرای پیاده راه بلوار جانبازان از فروردین ماه کلید می خورد گفت: اجرای پیاده رو سازی بلوار جانبازان یکی از نیازهای شهروندان ساکن در این منطقه می باشد و مهمترین پیش نیاز اجرای این طرح، حل جدول و حل مشکل جدول نیز منوط به انجام لوله گذاری می باشد.

مطبوعات فارس/ مهندس برزگر افزود: در حال حاضر با توجه به اینکه پروژه قطار شهری اجرایی شده است، امکان انتقال آب های سطحی از خیابان جانبازان و بخشی از خیابان های منشعب آن از طریق بلوار مدرس وجود ندارد.


وی توضیح داد: بنابرین آب های سطحی بلوار جانبازان باید از طریق لوله گذاری به فاضلاب شهری و رودخانه خشک منتقل شوند.


شهردار منطقه یازده افزود: در حال حاضر مراحل مقدماتی طرح شامل نقشه برداری، تعیین مسیر و انتخاب پیمانکار آغاز شده و با ارگان های خدمات رسان جلساتی برگزار و مشکلات جابجایی تأسیات مورد بررسی قرار گرفته است.


برزگر یادآور شد: در حال حاضر مشکل جابجایی تأسیسات و انشعابات آب و برق و فاضلاب حل شده است اما تعداد انشعابات گاز به حدی بالاست که امکان یو زدن و رفع مشکل به سادگی ممکن نیست و منوط به صرف زمان و هزینه بیشتری می باشد.


وی خاطرنشان کرد: هزینه های جابجایی تأسیسات وانشعابات می بایست از طرف شهرداری پرداخت شود و در این راستا ما هزینه ها را برآورد و قرارداد مجددی برای جابجایی با پیمانکار منعقد شده است. 


برزگر با اشاره به اینکه در حال حاضر توافقات خوبی در این زمینه انجام شده است افزود: جابجایی تأسیسات منجر به قطع انشعابات می شود و این موضوع در فصل سرما می تواند مشکلاتی را برای مردم به وجود آورد. به همین دلیل اجرای این طرح را به فصول خوش آب و هوا تر موکول کرده و منتظر تعدیل هوا هستیم.


شهردار منطقه یازده افزود: در حال حاضر لوله های مورد نیاز خریداری شده، پیمانکار نیز آماده اجرای قرارداد است و از 15 فروردین این عملیات آغاز و بر اساس برنامه زمان بندی و پیش بینی ها در مدت یک ماه به سرانجام خواهد رسد و پس از انجام لوله گذاری بحث اجرا و بهبود پیاده رو آغاز خواهد شد.


توسعه بوستان سایه
وی در ادامه یادآور شد: توسعه بوستان سایه با محوریت حفظ فضای طبیعی در بودجه سال آینده پیش بینی شده است.


برزگر تصریح کرد: از جمله طرح های توسعه ای ما برای بوستان سایه می توان به افزایش نورپردازی با هدف ایمن کردن ارتفاعات در شب، افزایش و تکمیل سرویس های بهداشتی در سایر نقاط بوستان، تبدیل آب‌نمای فعلی به آب‌نمای موزیکال، ایجاد پل معلق در دره شرقی، ایجاد فضایی مناسب جهت ورزش (های لاین) و توسعه سایت صخره نوردی زیر نظر هیئت صخره نوردی می توان اشاره کرد.
 
 ساخت کتابخانه عمومی در بلوار جانبازان
شهردار منطقه یازده با اعلام این مطلب که یک کتابخانه بزرگ عمومی در منطقه یازده احداث می شود گفت: این کتابخانه در زمینی به مساحت 3 هزار متر مربع و با سطح اشغال هزار و سیصدمتر مربع روبروی باشگاه امام حسن مجتبی (ع) احداث می شود.


 وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مراحل تهیه طرح و نقشه های اجرایی کتابخانه به اتمام رسیده و در مرحله برآورد قیمت و انتخاب پیمانکار می باشیم و امیدواریم این مجموعه فرهنگی تا پایان اردیبهشت سال جدید آماده کلنگ زنی باشد.


سالن اصلی پردیس تئاتر نصر، تابستان 1400 به بهره برداری می رسد
شهردار منطقه با اشاره به اینکه پردیس تئاتر نصر بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: اعتبار این پروره با هزینه تملک حدود هفتاد میلیارد تومان است و یکی از شاخص ترین کارهای عمرانی شهرداری منطقه یازده می باشد.
وی محدودیت های زمانی و شرایط اقتصادی موجود را یکی از مشکلات پیش روی تمام فعالیت های عمرانی دانست و یادآور شد: سالن اصلی این مجموعه تا اواسط تابستان تجهیز و به بهره برداری می رسد و سایر سالن های نمایش نیز به مرور زمان تکمیل و در اختیار هنرمندان قرار می گیرد.


ادامه نهضت آسفالت و بهسازی مسیر دوچرخه
مهندس برزگر بهبود و بازسازی آسفالت معابر فرعی و کوچه های منطقه یازده را یکی از نیازهای مهم شهری دانست و گفت: همزمان با تغییرات آب و هوایی و شروع گرما، فاز دوم نهضت آسفالت در سال جدید آغاز می شود.


وی خاطرنشان کرد: توسعه مسیر دوچرخه سواری، ایمن سازی دیواره رودخانه ، خط کشی، ایمن سازی و جداسازی مسیر دوچرخه در شهرک پرواز و خیابان های کلانتری و آزادگان از سایر طرح هایی است که در اوایل سال آینده آغاز می شود.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات