آغاز دوباره پرواز ترکیش ایر در فرودگاه شیراز

از سرگیری پرواز ترکیش نقطه مثبتی در  گردشگری است

مطبوعات فارس / مدیرعامل هواپیمایی ترکیــش ایر: تمامی پروازهایی که به سراسر جهان داریم بر مبنای قوانین خاصی صورت می پذیرد

مدیرعامل هواپیمایی ترکیــش ایر گفت: با توجه به شرایط و ضابطه های هواپیمایی ترکیش ایرلاین و قوانین ما تمامی پروازهایی که به سراسر جهان داریم بر مبنای قوانین خاصی صورت می پذیرد.


عثمان کریم آوانانش در جمع خبرنگاران همزمان با از سرگیری پرواز ترکیش ایر در فرودگاه شیراز با اشاره به اینکه این پرواز بعد از یکسال از شیوع کرونا مجدد از سر گرفته شده است، عنوان کرد: چنانچه مسافران ترکیش ایرلاین با هر گونه مشکلی روبرو شوند با راهکار ها و خدمات گسترده ای که این خط هوایی برای مسافران در نظر گرفته تلاش داریم تا مشکلات را به حداقل رسانده و بهترین خدمت رسانی را به مهمانان ارایه کنیم


وی در پاسخ به این پرسش که دلیل استقبال ایرانی ها و به ویژه اهالی شیراز از هواپیمایی ترکیش ایرلاین را چه چیزی ارزیابی می کنید ابراز کرد: دو کشور ایران و ترکیه همسایه های خوبی با یکدیگر هستند و دارای مشترکات زیادی در حوزه های مختلف هستند.


وی افزود:  ما این سعادتمندی را داریم که از نگاه پرمهر ایرانیان و به ویژه مسافران شیرازی بهره مند شویم و سعی می کنیم خدماتی را ارایه کنیم که شایسته این مردم بافرهنگ و مهربان باشد.
نماینده ترکیش ایر در ایران ابراز کرد:   تاثیر کرونا بر صنعت گردشگری منجر به این شد که  این ویروس مرگبار کل جهان را در معرض تهدیدات خود قرار دهد و هیچ رسته شغلی از آسیب های ان در امان نمانده و ترکیش ایرلاین هم به موازات دیگر صنایع گردشگری از پیامدهای منفی آن در امان نمانده است. وی ابراز امیداوری کرد که با کاهش این بیماری در سطح جهان شاهد بهبود گردشگری باشیم.
*انتقال صنعت هوایی و توسعه فرودگاه استان
همچنین فخرالدین کشاورز ؛  معاون عملیات هوانوردی فرودگاه های فارس با بیان اینکه حضور و فعالیت شرکت های هواپیمایی خارجی برای فرودگاه و فارس فرصتی برای انتقال صنعت هوایی و توسعه فرودگاه و استان است، عنوان کرد:  حضور مجدد ترکیش یه عنوان ایرلاینی که در پهنه گینی فعال است؛ می تواند منشا اثر ورود استاندارد بین المللی در فرودگاه بین المللی شیراز و توسعه بیشتر استانداردهای هوایی باشد‌.
وی افزود: این موضوع نیز می تواند زمینه ساز برنامه هوایی برای فرودگاه باشد و اقدام‌موثری در جهت همکاری وتوسعه است.
* از سرگیری پرواز ترکیش نقطه مثبتی در  گردشگری است
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس با بیان اینکه پرواز ترکیش ایر در سال گذشته محدود و در مقطعی در شیوع کرونا تعطیل شد، عنوان کرد: فعالیت این شرکت خوشبختانه در توسعه گردشگری ایران و شیراز نقش عمده ای داشت.امیری افزود: مجدد پرواز این شرکت  از سر گرفته می شود و امید است که دوباره بیشتر شود.
در ادامه محمود فخری؛ رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی فارس گفت: درحالی یکسال پرواز های ترکی به دلیل بیماری کرونا متوقف شد کا  بعد از یکسال مجدد شاهد از سرگیری پروازها هستیم.
وی خاطرنشان کرد: این پرواز به صورت  هفته ای ۳ پرواز برقرار شد و امید است که هفته ای ۷ پرواز داشته باشد .
فخری با اشاره به همکاری اژانس ها در استان با شرکت های هواپیمایی عنوان کرد: با برقراری این پرواز در شیراز نیاز نیست که مردم به تهران سفر کنند و از  پرواز ترکیش می توانند از شیراز به چند نقاط دنیا پرواز کنند

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات