محدودیت‌های ترافیکی ۲۲ بهمن در شیراز اعلام شد

رییس پلیس راهور استان فارس گفت: تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی برای برگزاری رژه موتوری و خودرویی نیروهای مسلح به مناسبت یوم‌الله ۲۲ بهمن در شیراز اعمال خواهد شد. 

مطبوعات فارس/ سرهنگ مصطفی عباسی، سه‌شنبه اظهار داشت: مسیر رژه موتورسیکلت سوراران از میدان نمازی مسیر غرب به شرق، بلوار کریم خان زند، میدان امام حسین (ع)، بلوار زند شرقی و خیابان توحید خواهد بود و شهروندان می‌توانند برای تردد از مسیرهای جایگزین میدان دانشجو، بلوار دانشجو، خیابان ساحلی غربی، خیابان نشاط و خیابان لطفعلی خان زند استفاده کنند.

رییس پلیس راهور استان فارس افزود: همچنین مسیر رژه خودرویی از میدان الله تا میدان ولی عصر(عج) ( شرق به غرب) پیش‌بینی شده و مسیرهای جایگزین میدان الله، میدان شیرودی، میدان فرصت شیرازی، بلوار فرصت شیرازی و کندرو بلوار مدرس تعیین شده است.

عباسی بیان کرد: برای برگزاری آیین نمادین در میدان شهدا نیز محدودیت تردد از تقاطع هجرت و خیابان فردوسی به سمت میدان شهدا، تقاطع خیابان توحید در بلوار زند شرقی به سمت میدان شهدا، خیابان پیروزی و خیابان فرهنگ اجرایی خواهد شد و مسیرهای جایگزین در این خصوص خیابان فردوسی، خیابان توحید و خیابان طالقانی در نظر گرفته شده است.

وی گفت: محدودیت‌های ترافیکی به صورت مقطعی و همزمان با مسیر حرکت کاروان رژه موتوری و خودرویی از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح روز ۲۲ بهمن تا پایان مراسم و همچنین محدودیت در مسیرهای منتهی به میدان شهدا از ساعت ۲۳ سه‌‍شنبه (بیست و یکم بهمن ۹۹) تا پایان مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن اجرایی خواهد شد.

رییس پلیس راهور استان فارس ادامه داد: از همه شهروندان انتظار داریم مانند همیشه با خادمان خود در نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات