با حضور معاون استاندار فارس؛

۲۹ میلیارد تومان پروژه در اقلید به ‌بهره‌برداری رسید

همزمان با دهه مبارک فجر با حضور محمود رضایی کوچی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس، ۲۹ میلیارد تومان پروژه در بخش‌های عمرانی،کشاورزی، آموزش و درمانی شهرستان اقلید به بهره‌برداری رسید. 

مطبوعات فارس/ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، رضایی کوچی در سفر به اقلید پل ورودی مرکز این شهرستان با اعتبار چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان، پروژه آسفالت معابر شهرک ولی عصر (عج) با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، گلخانه تولید سبزی و صیفی با اعتبار سه میلیارد تومان و مرکز جامع سلامت عزت‌الله خسروی را با اعتبار سه میلیارد تومان افتتاح کرد.

آموزشگاه ۶ کلاسه معرفت روستای شولان با اعتبار ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، آسفالت ۲۲ کیلومتر محور سده به درودزن با اعتبار هفت میلیارد تومان و ساختمان شهرداری دژکرد با اعتبار یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از دیگر پروژه‌هایی بود که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس به بهره‌برداری رسید.

بهره برداری از طرح آبیاری نوین بخش سده با اعتبار چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از دیگر برنامه‌های رضایی کوچی در سفر به شهرستان اقلید بود.

همچنین با حضور معاون استاندار فارس عملیات اجرایی احداث شرکت تعاونی کامیون‌داران روستای نظام‌آباد و طرح توسعه مرکز جامع سلامت این روستا آغاز شد.

دهه فجر امسال، یک هزار و ۱۴۱ پروژه با اعتبار افزون بر ۲۴ هزار میلیارد تومان در استان فارس به بهره‌برداری می‌رسد.

شهرستان اقلید در ۲۶۷ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات