کمیسیون تلفیق مجلس با ثبت‌نام جاماندگان سهام عدالت موافقت کرد

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: این کمیسیون با ثبت نام از هفت میلیون نفر از جاماندگان سهام عدالت در کل کشور موافقت کرد. 

مطبوعات فارس/ ابراهیم عزیزی، افزود: سهام عدالت حق تمام هموطنان است و بنابراین باید حق کسانی که موفق به دریافت آن نشده‌اند را نیز ادا کنیم.


وی ادامه داد: پیشنهاد ثبت نام از این افراد در کمیسیون تلفیق مطرح شد و اعضای این کمیسیون نیز با توجه به ماهیت عادلانه این پیشنهاد با آن موافقت کردند.


او اظهار داشت: پس از موافقت کمیسیون تلفیق، در گام بعدی پیشنهاد ثبت نام این هفت میلیون نفر باید در صحن علنی مجلس مطرح و در معرض رای کل نمایندگان قرار داده شود تا به تصویب نهایی برسد.


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: شکل گیری سهام عدالت باهدف توزیع عادلانه ثروت میان مردم صورت گرفت لذا کسانی که به هر دلیل از ثبت نام جا مانده‌اند، باید این حق برایشان محفوظ باشد.


عزیزی، در خصوص احتمال تصویب نهایی پیشنهاد مذکور در مجلس گفت: با شناختی که از فضای حاکم بر مجلس و رویکرد مردمی نمایندگان داریم، به نظر می‌رسد مشکلی برای تصویب نهایی کلیات این طرح نداشته باشیم.


وی بیان کرد: تنها ممکن است نمایندگان درباره جزئیات پیشنهاد و نحوه ثبت نام متقاضیان و واگذاری سهام، مباحثی داشته باشند که این نیز طبیعی است و در مورد تمام پیشنهادها و طرح‌ها، این رویکرد وجود دارد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات