ارائه بیمه نامه کرونا به عموم مردم

مدیر عامل بیمه دی:سود 919 میلیاردی بیمه در 6 ماهه سال 99 / ارائه بیمه نامه کرونا به عموم مردممدیر عامل بیمه دی با اشاره به رشد 77 درصدی فروش بیمه نامه از سوی این شرکت در سال جاری از سود 919 میلیارد تومانی آن در 6 ماهه سال 99 خبر داد. 

مطبوعات فارس/ محمدرضا کشاورز در نشست خبری در جمع خبرنگاران افزود: بیمه دی با توجه به میزان سرمایه شرکت، به عنوان پربازده ترین شرکت بیمه ای شناخته شده به طوریکه در 9 ماه اول سال جاری نسبت به سال گذشته موفق شدیم رشد 77 درصدی فروش را تجربه نماییم.

وی با بیان اینکه شرکت بیمه دی امسال برای چهارمین سال متوالی به عنوان بیمه گر قرارداد درمان جامعه ایثارگران کشور انتخاب شده است گفت: با توجه به این موضوع اما ما در حوزه فعالیت های بیمه ای سعی کردیم تا فقط به وجود قراردادهای خاص اتکا نکرده و به سمت ارائه بیمه نامه های گوناگون حرکت کنیم که در همین راستا نیز امسال بدون در نظر گرفتن قرارداد ایثاگران فروش 700 میلیارد تومان انواع بیمه نامه را داشتم .

کشاورز با اشاره به پرداخت 220 میلیارد تومان خسارت از سوی این شرکت در 9 ماهه سال گذشته گفت: این رقم در سال جاری به 292 میلیاردتومان افزایش داشته است اما این در حالی است که ما با افزایش 77 درصدی فروش نیز مواجه بودیم.

مدیر عامل بیمه دی به قرارداد درمان جامعه ایثاگران کشور توسط این شرکت اشاره کرد و افزود: در این قرارداد 1 میلیون و 670 هزار نفر تحت پوشش بیمه دی قرار گرفتند. در این قرارداد دغدغه اصلی تامین منابع بود ،در 4 سالی که در حال خدمت رسانی به عزیزان ایثارگر هستیم گاهی دچار وقفه هایی شدیم اما در سال جاری و با پرداخت بخش بزرگی از مطالبات بیمه دی هم اکنون پرداخت ها به خانواده جامعه ایثارگری به روز است.

وی با بیان اینکه روزانه 60 هزار خدمت درمانی به جامعه ایثارگری کشور در بستر بیمه دی ارائه می شود افزود: هم اکنون ماهیانه 290 میلیارد تومان در این حوزه پرداخت می شود .

کشاورز به ارائه محصولات جدید بیمه به عموم مردم نیز اشاره کرد و گفت: در سال 99 محصولات جدیدی را برای ارائه طراحی کردیم که از جمله آن می توان به بیمه نامه زندگی ، عمر و کرونا اشاره کرد که در زمینه بیمه کرونا هم اکنون حتی بدون نیاز به مراجعه حضوری و با تلفن همراه از طریق کد USSD می توان بیمه نامه را خریداری کرد.

به گفته وی این بیمه نامه با در نظر گرفتن پارامترهای سن و ریسک بیمه محیطی بیمه شده، حق بیمه های متفاوتی را ایجاد می کند که در مقایسه با سایر شرکت های بیمه ای از این لحاظ مزیت رقابتی ایجاد کرده است.

کشاوز در ادامه و در پاسخ به پرسشی در زمینه فعالیت شرکت های مختلف بیمه ای و اینکه این میزان شرکت که هر روز هم در حال افرایش است آیا مشکلی برای فعالیت دیگر شرکت ها ایجاد نخواهد کرد گفت: اضافه شدن شرکت های بیمه ای جدید در شرایط فعلی را خیلی مثبت نمی بینم زیرا افزایش این شرکت ها در حالی اتفاق می افتند که هیچگونه رقابتی در ارائه محصولات جدید وجود نداشته و شرکت های جدید بیشتر از همان کیک بیمه ای فعلی انتظار سهم دارند و این در حالی است که خدمات در خورقابلی به بیمه گر ارائه نمی شود.

وی ادامه داد: اگر شرکت های جدید خواهان ورود به عرصه بیمه هستند باید بیمه مرکزی و نهاد های نظارتی هم پذیرای برشکستگی آنها باشند زیرا احتمال دارد با پشوانه ضعیف دچار مشکلاتی شده و برشکسته شوند.

 

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات