با مشارکت انجمن خیرین مسکن ساز فارس و بنیاد مسکن

ساخت ۱۰ واحد مسکونی ویژه خانوارهای دارای معلول در داراب کلید خورد

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز استان فارس اعلام کرد:عملیات اجرایی ساخت ۱۰ واحد مسکونی ویژه خانوارهای دارای دو عضو معلول در شهرستان داراب آغاز شد که این واحدهای مسکونی با مشارکت خیرین و همراهی بنیاد مسکن در این شهرستان ساخته می‌شود. 

مطبوعات فارس/ عباس خالقداری، چهارشنبه در نشستی با محمدرضا حسن زاده سرپرست بنیاد مسکن شهرستان داراب اظهار داشت : این پروژه ۱۰ واحدی در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع در فاز یک شهرک امام حسن (ع) ساخته می شود و زمین برای ساخت تحویل پیمانکار شده است.

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز استان فارس با بیان اینکه هم اکنون تجهیز کارگاه و عملیات پی کنی این طرح نیز انجام شده است روند اجرای این پروژه را خوب توصیف کرد و افزود: این طرح به صورت واحدهای ۲ طبقه و به صورت اسکلت بنایی ساخته می شود.

خالقداری اظهار داشت: طرح احداث مسکن ویژه خانوارهای دارای دو عضو معلول با مشارکت بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، سازمان بهزیستی و انجمن خیرین مسکن‌ساز اجرا می‌شود و تسهیلات ویژه کم بهره و تسهیلات بلا عوض در این طرح دیده شده است.

وی بر لزوم جلب مشارکت همه افرادی که انگیزه‌های خیرخواهانه در ایجاد سرپناه برای نیازمندان دارند تأکید کرد و بیان داشت: ظرفیت‌های جدیدی برای استفاده از توان خیرین و احداث سرپناه برای نیازمندان شناسایی شده است که باید به کار گرفته شود.

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز استان فارس ، افق های پیش رو برای تامین مسکن نیازمندان و استفاده از ظرفیت های خیرین را درخشان توصیف کرد و گفت: استان فارس در همه زمینه های موجود توانمندی های بی بدیل در زمینه استفاده از ظرفیت خیرین دارد و در حوزه تامین مسکن نیازمندان نیز انجمن خیرین مسکن ساز در این استان به عنوان نخستین انجمن دراین حوزه گام های موثری برداشته است.

خالقداری گفت: انجمن خیرین مسکن ساز در شهرستان داراب ۴۰ واحد مسکونی طی سالهای گذشته ساخته وتحویل متقاضیان جامعه هدف خود داده است.

سرپرست بنیاد مسکن شهرستان داراب گفت:برای تقویت حساب ۱۰۰ امام(ره) و انجمن خیرین مسکن ساز و نظارت بر اجرای مطلوب و اصولی پروژه ها از هیچ مساعدتی دریغ نخواهد شد.

شهرستان داراب در فاصله ۲۲۵ کیلومتری شرق شیراز در استان فارس قرار دارد .

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات