توزیع بسته تجهیزات دانش‌آموزی در مدارس عشایری فارس

مرحله سوم توزیع بسته تجهیزات دانش‌آموزی در بین دانش‌آموزان مدارس عشایری فارس با حضور عنایت‌الله رحیمی استاندار فارس انجام شد. 

مطبوعات فارس/ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس در مطلب یکشنبه خود به نقل از عنایت‌الله رحیمی استاندار فارس در این مراسم اعلام کرد:‌ خدمات آموزش و پرورش زیربنای توسعه است و قطعا کشور نیز از مزیت‌های این سرمایه‌گذاری ارزشمند استفاده خواهد کرد.


وی افزود:‌وسعت دید، میهن پرستی و خادم نظام بودن از جمله ویژگی‌های عشایر است و این قشر امروز خود را محدود به نژاد، زبان و قوم و ایل نکرده‌اند و به همین دلیل توانسته‌اند در تمام زمینه‌ها موفق عمل و در زمینه توسعه و عمران کشور فعالیت کنند.


او اظهار داشت: جامعه بزرگ عشایری و سایر اقوام ایرانی، سرمایه بزرگ کشور هستند و تلاش و خدمات آنها در سایر عرصه‌های انقلاب اسلامی نمود دارد.


استاندار فارس، ضمن تاکید بر لزوم همگرایی و اتحاد در رسیدگی به امور و مشکلات استان گفت: امروز سران قوا اعتقاد بر اتحاد و همدلی دارند و در این زمینه می‌کوشیم بدون حاشیه خدمت کنیم.
رحیمی، ضمن اشاره به سفر خردادماه امسال رئیس قوه قضائیه به استان فارس گفت: این سفر با مصوباتی در خصوص ساماندهی امور عشایر همراه بود.


وی، ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار افزود: به مناسبت این ایام شاهد اجرایی شدن طرح احداث دو مدرسه ۶ کلاسه عشایری در استان نیز خواهیم بود.

عشایر استان با سه ایل بزرگ قشقایی، خمسه ، لر( ممسنی وبویراحمد) و هشت طایفه مستقل، یک از جوامع مهم و تاثیر گذار در اقتصاد کشور و رونق گردشگری استان فارس است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات