عبدالرضا اثنی عشری منتخب دوسالانه بین المللی پوستر اکوادور 2020

عضو رسمی دانشگاه هنر شیراز، عبدالرضا اثنی عشری منتخب دوسالانه بین المللی پوستر اکوادور ۲۰۲۰ شد.

مطبوعات فارس/ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه هنر شیراز، یکی دیگر از آثار پوستر عبدالرضا اثنی‌عشری، گرافیست، خوشنویس، مدرس دانشکده‌ های هنر استان فارس و عضو رسمی دانشگاه هنر شیراز در بینال بین المللی پوستر اکودور2020 انتخاب گردید. این اثر که پوستر یادروز حافظ در سال 98 بود در بخش A این رویداد که اختصاص به بخش تبلیغات بود منتخب گردید.

در این بینال چندین طراح ایرانی دیگر نیز آثارشان انتخاب گردید. آثار منتخب این رقابت بین‌المللی از میان 11396 اثر از 84 کشور صورت گرفته است. آثار منتخب در چندین کشور آسیایی و اروپایی به نمایش درآمدند. علاوه بر آن این آثار منتخب در کتاب دوسالانه بین المللی پوستر اکوادور2020 چاپ گردید.


بینال بین المللی پوستر اکوادور2020 یک رقابت و رویداد بین المللی با محوریت ارزش ‌های فرهنگی، اجتماعی، دانشگاهی و حرفه ‌ای در صنعت تبلیغات است. همه طراحان گرافیک و ارتباطات تصویری، دانشجویان طراحی، مهندسان، هنرمندان، عکاسان و همه هنرمندان می‌توانند بدون در نظر گرفتن سن و ملیت در این رویداد شرکت کنند. این رویداد جهانی پوستر، خلاق ترین آثار جهان را هر دوسال یک بار جشن می‌گیرد.

هیأت داوران بین المللی این رویداد که از کشورهای مختلف جهان انتخاب شده اند که در یک فرایند کاملاً حرفه‌ ای دیزاین بهترین آثار را انتخاب می‌ نمایند. این آثار نشان دهنده ارزش‌ های یک صنعت دائماً در حال تحول است. کنگره بین المللی ارتباط تصویری به عنوان بخشی از دوسالانه پوستر اکوادور ارائه می شود که شامل یک سری نمایشگاه ‌ها ، همایش ‌ها و کارگاه های آموزشی است.
هیأت داوران اصلی این رویداد عبارتند از:


Stefan Sagmeister از آمریکا
Annik Troxler از سوئیس
Alain Le Quernec از فرانسه
Natalia Volpe از آرژانتین
Mario Fuentes از اکوادور
Pekka Loiri از فنلاند
Ahn Sang-soo از کره جنوبی
Teresa Sdralevich از بلژیک
Niklaus Troxler از سوئیس
Pingbo Chen از چین
Sozapa از اکوادور
Emitted Mancilla از مکزیک


خانم الهام خدابنده و آقای سید مهدی موسوی نیز در میان داوران مرحله پیش داوری از ایران در این رویداد حضور داشتند.


لینک برندگان پوستر اکوادور2020
https://ecuadorposterbienal.com/seleccionados/

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات