مطبوعات فارس/ مدیر مخابرات منطقه فارس در خصوص سامانه های مرتبط به خدمات تلفن ثابت اظهار داشت: درگاه "مخابرات من " که در سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس tci .ir معرفی شده است، درگاهی کامل برای ثبت نام تلفن ثابت، مشاهده و پرداخت قبض، صدور قبض دوره و به روز تجمیعی، تخلیه، شارژ و خلاصه کارکرد می باشد.
وی افزود: سامانه 2000 کوتاه ترین و سریع ترین سامانه پرداخت صورت حساب می باشد که حتی در زمان قطع تلفن نیز قابل استفاده می باشد و از مشترکین گرامی تلفن ثابت درخواست می شود در هنگام قطع تلفن به علت بدهی از این سامانه جهت پرداخت صورتحساب استفاده نمایند.
مهندس ایزدی ضمن تاکید بر وجود راه های آسان و غیر حضوری برای ثبت خرابی تلفن ثابت افزود: کد دسترسی *2020# نیز راهی آسان جهت ثبت خرابی تلفن ثابت، پرداخت صورتحساب تلفن ثابت
و خدمات پیش ثبت نام تلفن ثابت می باشد.
وی افزود: مشتریان گرامی که تلفن ثابت آنها دارای خرابی می باشد پس از اطلاع از سالم بودن گوشی تلفن منزل با سامانه 20117 تماس گرفته وخرابی تلفن خود را ثبت نمایند.
مدیر مخابرات منطقه فارس در خصوص سامانه پشتیبانی و فروش اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران سامانه 2020 را معرفی و افزود: در این سامانه امکان خرید سرویس، دریافت نام کاربری و سایر خدمات مربوط به فروش adsl به مشترکین ارائه می گردد .
در پایان مدیر مخابرات منطقه فارس شماره 2021 را سامانه "ارتباط مردمی " اعلام و افزود: مشترکین محترمی که در استفاده از خدمات غیر حضوری مخابرات منطقه فارس با مشکل مواجه شدند با تماس با این سامانه درخواست یا شکایت خود را مطرح نمایند .
برچسب ها :