رییس جمهوری درگذشت پدر شهیدان سلطانی را تسلیت گفت

رییس جمهوری در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم حاج عوض سلطانی، پدر شهیدان گرانقدر رمضان، قربان و منوچهر سلطانی تصریح کرد: این پدر فداکار و صبور الگویی تابناک از ایثار و فداکاری برای نسل امروز و آینده کشور است. 

مطبوعات فارس/ از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در این پیام تسلیت آورده است: این پدر فداکار و صبور الگویی تابناک از ایثار و فداکاری برای نسل امروز و آینده کشور بوده و نام نیکش همواره در یادها باقی خواهد ماند.

رییس جمهوری ادامه داد: درگذشت مرحوم حاج عوض سلطانی، پدر شهیدان گرانقدر رمضان، قربان و منوچهر سلطانی، موجب تألم و تأثر خاطر شد. این پدر فداکار و صبور با تقدیم گرانبهاترین سرمایة زندگی خود در راه دفاع از ارزش های اسلامی و انقلاب، الگویی تابناک از ایثار و فداکاری برای نسل امروز و آینده کشور بوده و نام نیک اش همواره در یادها باقی خواهد ماند.

روحانی گفت: اینجانب مصیبت وارده را به مردم شهیدپرور استان فارس و خانواده گرامی آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

مرحوم «حاج عوض سلطانی» پدر شهیدان «قربان، رمضان و منوچهر سلطانی» از شهدای شهرستان شیراز، چهارشنبه گذشته در ۸۴ سالگی به دلیل کهولت سن و ایست قلبی دعوت حق را لبیک گفت.

شهیدان «قربان سلطانی» سال ۶۳ در جزیره مجنون، شهید «رمضان سلطانی» سال ۶۵ در منطقه شلمچه و شهید «منوچهر سلطانی» سال ۶۶ در شلمچه به کاروان شهیدان پیوستند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات