نیکوکاران جهرمی بیش از سه میلیارد ریال به مدافعان سلامت کمک کردند

نیکوکاران و خیّران شهرستان جهرم با پیوستن به پویش هر نفر یک خیّر سلامت، سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به بیمارستان‌های استاد مطهری و پیمانیه جهرم کمک کردند. 

مطبوعات فارس/ رئیس دفتر سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین دانشگاه علوم پزشکی جهرم، گفت: در راستای اجرای پویش هر نفر یک خیر سلامت در شهرستان جهرم، سه خیّر سلامت در سه هفته اخیر با پیوستن به این پویش سهم خود را از این کار نیک ادا کرده‌اند.

رضا نیکوکار افزود: در این راستا خلیل حقدان با پیوستن به پویش هر نفر یک خیر سلامت، مبلغ ۲ میلیارد ریال به مرکز آموزشی و درمانی پیمانیه جهرم اهدا کرده است.

وی اظهار کرد: در ادامه حمایت‌های خیرخواهانه همشهریان ارزشمند از مدافعان سلامت، آقای رحمت‌الله نکویی نیز با پیوستن به این پویش مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال به مرکز آموزشی-درمانی استاد مطهری جهرم اهدا کرد.

وی ابراز کرد: همچنین آقای علی دلیریان مبلغ یک میلیارد ریال به مرکز آموزشی_درمانی پیمانیه جهرم اهدا کرد.

رئیس دفتر سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین دانشگاه علوم پزشکی جهرم تأکید کرد: ضمن ادای احترام به همه نیکوکاران و خیّرین سلامت که در بحران کرونا با سخاوت به یاری همنوعان خود پرداخته‌اند، از مردم و نیک‌اندیشان دعوت می‌شود به پویش هر نفر یک خیر سلامت، پیوسته و نذورات و حمایت‌های مادی و معنوی خود را به تأمین اقلام و تجهیزات بهداشتی-درمانی، برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به بیماران اختصاص دهند و مدافعان سلامت را یاری رسانند.

نیکوکار افزود: نیک‌اندیشان می‌توانند هدایا و کمک‌های مردمی خود را به شماره حساب :۲۸۸۳۵۲۳۶۱ و شماره کارت :۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۹۰۲۶۳ در بانک رفاه واریز کنند یا با دفتر امور سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت دانشگاه به شماره ۰۹۱۷۵۶۶۴۵۰۷ تماس بگیرند.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات