گفتگوي زنده مهندس صدری با مخاطبان پيرامون اقدامات شركت مخابرات ايران در دوران كرونا

مهندس سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، امروز چهارشنبه پنجم آذر ماه 1399 در برنامه زنده اينستاگرامي در مورد بررسی وضعیت و مسائل اساسي انجام شده مجموعه مخابرات در مقابله و پيشگيري از بيماري كرونا با مشتريان و كاركنان شركت به گفتگوي زنده پرداخت. 

مطبوعات فارس/ اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سيدمجيد صدري در اين برنامه زنده ، علاوه بر توضيح اقدامات انجام شده در خصوص بيماري كرونا در بحث هاي پيشگيري و مقابله در بخش هاي درون سازمان و شیوع ویروس کرونا تمام تلاش خود را به کار بست تا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و تصویب طرح های مختلف، سلامت کارکنان خود را تضمین نماید و در اين راستا، دستورالعمل ها و اطلاعیه های متعددی را اجرا کرده است.

مهندس صدري خاطرنشان كرد: اصل فعاليت ها در اين دوران بر دوركاري و برگزاري جلسات ويديوكنفرانس بوده است كه در اين راستا انجام دوركاري براي همكاران، حضور شیفتی کارکنان، راه اندازی سامانه ارتباطی ۴۲۴۲۴ با هدف تسریع پاسخگویی و رسیدگی در موارد مربوط به کرونا برای همکاران و کاهش ساعات کاری بخش‌های مختلف از جمله اين اقدامات بوده است.

وي با تاكيد بر اجراي طرح حضور يك سوم كاركنان در شرايط حاضر به عنوان يكي از مهم ترين اقدامات در مقابله با كرونا افزود: خرید و توزیع دستگاه تب سنج در ساختمان مخابرات، توزیع اقلام بهداشتی مثل ماسک، دستکش، مایع ضد عفونی،برگزاری جلسات به صورت مجازی و ویدئو کنفرانس نيز از اقدامات مهم در اين بخش است.

مهندس صدري گفت: انجام تبلیغات محیطی و دیجیتال با موضوع پیام های بهداشتی و سلامت کاربران،توسعه زیرساخت های لازم برای ارائه غیر حضوری و کامل خدمات به مشتری ها، طراحی و تغییر موقت در لوگوی شرکت با مضمون کرونا و فاصله گذاری اجتماعی از مهم ترين اقدامات در راستاي اطلاع رساني بوده است.

مديرعامل شركت مخابرات در بخش ديگري از صحبت هاي خود به اقدامات برون سازماني شركت در مقابله با كرونا اشاره كرد و افزود: افزايش پهناي باند اينترنت خانگي و رصد و پايش مستمر آن، توليد و بازنشر محتواي مربوط به كرونا در شبكه هاي اجتماعي و تبليغاتي و ارايه زيرساخت سامانه 4030 ، از جمله اقدامات مهم برون سازماني مجموعه مخابرات در مقابله با كرونا است.

وي همچنين افزود: تامين زيرساخت لازم براي برگزاري جلسات دولت، نهادهاي عمومي و مدارس و دانشگاه ها،افزايش مبلغ ميان دوره و تقويت و توسعه خدمات پس از فروش به خصوص درگاه هاي غيرحضوري از اهم اقدامات مخابرات در بخش برون سازماني در مقابله با كرونا است.

مديرعامل شركت مخابرات ايران در بخش ديگري از سخنان خود ضمن توجه به كامنت ها و دغدغه هاي همكاران با بيان اينكه اجراي طرح كارشناس حرفه اي براي نيروهاي شركتي به هيات مديره رسيده است، افزود: به زودي در جلسه هيات مديره، اين مورد به صورت نهايي تصويب و به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

در ادامه، مهندس سید مجید صدری، در بخش دوم برنامه زنده اینستاگرامی خود با تعدادی از کاربران و مخاطبان از طیف های مختلف شامل ، کارکنان قراردادي، رسمي و شركتي و عزيزان بازنشسته از استان هاي مختلف و همچنين مشتریان مخابرات و فعالین بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات در نقاط مختلف كشور به صورت زنده به گفت و گو پرداخت و به سوالات و دغدغه هاي آنان پاسخ داد.

گفتني است، اين برنامه، امشب از طريق صفحه شخصي مديرعامل شركت مخابرات ايران در شبكه اجتماعي اينستاگرام به نشاني sm_ sadri از ساعت 18 به صورت زنده پخش شد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات