ورود سامانه بارشی از فرداشب

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از اواخر وقت فردا ۲۵ آبان با ورود سامانه بارشی تازه از جنوب غرب کشور، در استان‌های فارس، بوشهر، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. 

مطبوعات فارس/ صادق ضیائیان در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: امروز به تدریج سامانه بارشی از شرق کشور خارج می‌شود و روز یکشنبه در اغلب نقاط کشور جمعی آرام داریم، اما از اواخر وقت فردا ۲۵ آبان با ورود سامانه بارشی تازه از جنوب غرب کشور، در استان‌های فارس، بوشهر، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.


مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز دوشنبه ۲۶ آبان سامانه بارشی تقویت می‌شود و در استان‌های فارس، بوشهر، خوزستان، لرستان، کردستان کرمانشاه و کهگیلویه و بویراحمد موجب رگبار و رعد و برق و وزش باد خواهد بود و در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، اردبیل و گیلان موجب بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد می شود که بارش در ارتفاعات شمال غرب کشور به صورت برف خواهد بود.


وی گفت: روز سه شنبه ۲۷ آبان در شمال غرب کشور همچنین غرب و مرکز دریای خزر و استان‌های واقع در دامنه های جنوبی البرز و دامنه های مرکزی زاگرس بارش باران گاهی با رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقت و در مناطق مرتفع و سردسیر، بارش برف پیش‌بینی می‌شود.


ضیائیان افزود: روز چهارشنبه ۲۸ آبان در نوار شمالی کشور بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.


مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: امروز و فردا تنگه هرمز، شرق خلیج فارس و غرب دریای عمان مواج است.


وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا یک شنبه ۲۵ آبان نیمه ابری با احتمال غبار صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فرا در تهران 13 و 5 درجه خواهد بود.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: روز آینده اهواز با بیشینه دمای 30 درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 3 درجه زیر صفر و بیرجند با کمینه دمای 4 درجه زیر صفر سردترین مراکز استان خواهد بود.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات