مدیرکل تعاون کار استان اعلام کرد

پرداخت ۴۴۹ میلیارد تومان تسهیلات به آسیب‌دیدگان از کرونا در فارس

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: تاکنون ۴۴۹ میلیارد تومان تسهیلات به کسب و کارها و واحدهای تولیدی آسیب دیده از کرونا در سطح این استان پرداخت شده و اکنون حدود ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات روی میز بانک‌های فارس قرار دارد. 

مطبوعات فارس/  به نقل از ادارهکل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس، وی با تاکید بر انجام کاری دشوار در شرایط کرونایی برای پایداری مشاغل این استان و پرداخت تسهیلات کرونا، اضافه کرد: در صورت اعمال محدودیت‌ها و دورکاری احتمالی پرسنل بانکی نباید مشکلی در حوزه پرداخت تسهیلات کرونایی رخ دهد.

مختاری با اشاره به اینکه بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اکنون روی میز بانک‌های فارس قرار دارد، گفت: این درخواست عمومی وجود دارد که وضعیت این میزان تسهیلات مشخص و هرچه زودتر این اعتبار به صاحبین مشاغل آسیب دیده در سراسر فارس پرداخت شود.

او ادامه داد: جلسات متعددی با تشکلات کارگری و کارفرمایی سراسر استان تشکیل و تذکرات جدی درباره رعایت پروتکل بهداشتی برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ابلاغ شده است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس اضافه کرد: هر چند رعایت نکات ایمنی کارگاه‌ها وظیفه کارفرمایان و کارگران است اما در این رابطه تعداد بازرسی‌ها تشدید شده است تا کارگاهی تعطیل نشده و پروتکل‌ها و آئین‌نامه‌های ایمنی و بهداشت کار و فاصله اجتماعی تامین شود.

مختاری خاطرنشان کرد: تعدادی از کارگران و کارکنان و واحدهای تولیدی اخیرا در پیک جدید دچار کرونا شده و مشکلاتی در این واحدها ایجاد شده است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات