آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه در فارس برگزار شد

همزمان با سراسر کشور، آزمون مرکز وکلای قوه‌قضائیه با حضور داوطلبان و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در استان فارس برگزار شد. 

مطبوعات فارس/ رئیس هیئت مدیره مرکز وکلای قوه قضاییه استان فارس جمعه ۴ مهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سراسر کشور ۸۲ هزار نفر برای شرکت در آزمون ثبت نام کرده بودند، گفت: این آزمون برای دومین سال متوالی به صورت غیر متمرکز در مراکز استان‌ها برگزار شد، که در استان فارس تعداد ۶۳۷۶داوطلب زن و مرد در آن شرکت داشتند.

حسین عبدلیان‌پور افزود: این آزمون توسط سازمان سنجش آموزش کشور در چهار حوزه امتحانی، شامل دانشگاه‌های شیراز، پیام‌نور و آزاد و آموزش و پرورش، با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

رئیس هیئت مدیره مرکز وکلای قوه قضاییه استان فارس همچنین گفت: داوطلبانی که در مرحله کتبی آزمون پذیرفته شوند به مرحله مصاحبه راه خواهند یافت و در صورت قبولی در این مرحله و طی مراحل گزینش، به عنوان کارآموز مرکز وکلا مشغول به کار خواهند شد.

عبدلیان‌پور با اشاره به بازدید رئیس کل و معاونان دادگستری استان فارس از محل برگزاری آزمون، گفت: آزمون کتبی مشاوران خانواده قوه قضاییه نیز امروز بعدازظهر همزمان با سراسر کشور، در استان فارس برگزار شد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات