مطبوعات فارس - به گزارش پایگاه اطلاعرسانی قرضالحسنه، دکتر «غلامرضا فتحعلی» مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران در بازدید خود از مرکز ارتباط با مشتریان بانک، بر ضرورت استفاده از فناوریهای هوش مصنوعی در فرآیندهای پاسخگویی به مشتریان تأکید کرد.فتحعلی افزود: باید از همه ابزارها برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان در سریعترین زمان ممکن استفاده شود و در این زمینه چتباتها و فناوریهای مبتنی بر هوش مصنوعی میتوانند نقش مؤثری ایفا کنند.مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران گفت: ضروری است تلاش شود که صف انتظار مشتریان برای برقراری تماس با کارشناسان مرکز ارتباط کمتر شود تا رضایت مشتریان افزایش یابد.فتحعلی افزود: بانک در حال حاضر، ۱۹ میلیون و ۴۰۰هزار نفر مشتری دارد و تا پایان آذر ماه بیش از ۳میلیون و ۷۰۰هزار فقره وام قرضالحسنه پرداخت کرده و رتبه نخست کشور را به دست آورده است. با عنایت به این عملکرد، ضروری است تدابیری اندیشه شود تا پاسخگویی به مشتریان بانک در سریعترین زمان ممکن صورت پذیرد.
عکس های خبر
پر بازدیدترین مطالب
سامانه نوبتدهی آنلاین بانک قرضالحسنه مهر ایران رونمایی شد
سهم بیش از ۹ درصدی بانک قرضالحسنه مهر ایران از تراکنشهای شاپرک
سامانه اعتبارسنجی «ضِمان» بانک قرضالحسنه مهر ایران افتتاح شد
۲۰ مهر، روز حافظ شیرازی؛ پاسداشت میراث ماندگار فرهنگ و عرفان ایرانی
تسهیلات طرح نیلوفر بانک قرض الحسنه مهر ایران فعال شد
راهنمای خدمات غیرحضوری بانک قرض الحسنه مهر ایران
دیدار مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران با سرپرست نهاد ریاست جمهوری
با کیوبانک سریع و آسان، حساب باز کن
صدور هشدار زرد هواشناسی برای مناطق جنوبی فارس
اعتراف تلخ پدر به قتل همسر و دختر13ساله اش