مطبوعات فارس - به گزارش پایگاه اطلاعرسانی قرضالحسنه، دکتر «غلامرضا فتحعلی» مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران در بازدید خود از مرکز ارتباط با مشتریان بانک، بر ضرورت استفاده از فناوریهای هوش مصنوعی در فرآیندهای پاسخگویی به مشتریان تأکید کرد.فتحعلی افزود: باید از همه ابزارها برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان در سریعترین زمان ممکن استفاده شود و در این زمینه چتباتها و فناوریهای مبتنی بر هوش مصنوعی میتوانند نقش مؤثری ایفا کنند.مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران گفت: ضروری است تلاش شود که صف انتظار مشتریان برای برقراری تماس با کارشناسان مرکز ارتباط کمتر شود تا رضایت مشتریان افزایش یابد.فتحعلی افزود: بانک در حال حاضر، ۱۹ میلیون و ۴۰۰هزار نفر مشتری دارد و تا پایان آذر ماه بیش از ۳میلیون و ۷۰۰هزار فقره وام قرضالحسنه پرداخت کرده و رتبه نخست کشور را به دست آورده است. با عنایت به این عملکرد، ضروری است تدابیری اندیشه شود تا پاسخگویی به مشتریان بانک در سریعترین زمان ممکن صورت پذیرد.
عکس های خبر
پر بازدیدترین مطالب
کارنامه بانک قرضالحسنه مهر ایران در سال 1403 در یک نگاه
افزایش سرمایه بانک قرضالحسنه مهر ایران به ۱۵هزار میلیارد تومان
بازدید مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران از مرکز ارتباط با مشتریان
حساب وکالتی بانک قرضالحسنه مهر ایران برای ثبتنام خودروهای وارداتی
تسهیلات ۹ ماه ۱۴۰۳ از مجموع تسهیلات سال گذشته بیشتر شد
پیام تبریک مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهرایران استان فارس به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن
وزارت اقتصاد از اعتلای قرضالحسنه، حمایت میکند
بانک قرضالحسنه مهر ایران استخدام می کند
بانک قرضالحسنه مهر ایران به نحو احسن سنت قرضالحسنه را اجرا میکند
پیام مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران به مناسبت هفدهمین سالروز تاسیس این بانک