مطبوعات فارس - به گزارش پایگاه اطلاعرسانی قرضالحسنه، دکتر «غلامرضا فتحعلی» مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران در بازدید خود از مرکز ارتباط با مشتریان بانک، بر ضرورت استفاده از فناوریهای هوش مصنوعی در فرآیندهای پاسخگویی به مشتریان تأکید کرد.فتحعلی افزود: باید از همه ابزارها برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان در سریعترین زمان ممکن استفاده شود و در این زمینه چتباتها و فناوریهای مبتنی بر هوش مصنوعی میتوانند نقش مؤثری ایفا کنند.مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران گفت: ضروری است تلاش شود که صف انتظار مشتریان برای برقراری تماس با کارشناسان مرکز ارتباط کمتر شود تا رضایت مشتریان افزایش یابد.فتحعلی افزود: بانک در حال حاضر، ۱۹ میلیون و ۴۰۰هزار نفر مشتری دارد و تا پایان آذر ماه بیش از ۳میلیون و ۷۰۰هزار فقره وام قرضالحسنه پرداخت کرده و رتبه نخست کشور را به دست آورده است. با عنایت به این عملکرد، ضروری است تدابیری اندیشه شود تا پاسخگویی به مشتریان بانک در سریعترین زمان ممکن صورت پذیرد.
عکس های خبر
پر بازدیدترین مطالب
بانکداری اسلامی تجلی اخلاق و اقتصاد در خدمت مردم
وکالتی کردن حساب برای خرید خودروهای وارداتی برقی
افزایش ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفری مشتریان بانک قرضالحسنه مهر ایران در یک سال
پیام تبریک مدیر شعب بانک قرضالحسنه مهر ایران استان فارس به مناسبت هفته دولت و روز کارمند
پرداخت ۵ میلیون فقره تسهیلات از سوی بانک قرضالحسنه مهر ایران در یک سال
رقم باورنکردنی از تعداد کمبود پرستار در کشور!
آزادی گروگان شکنجهشده در عملیات ویژه پلیس پایتخت
ادامه اختلال در تلویزیونهای اسنوا و دوو
۸۰ درصد داروخانههای کشور در آستانه ورشکستگی!
مرحله سوم کالابرگ تا چه زمانی قابل استفاده است؟