مطبوعات فارس - به گزارش پایگاه اطلاعرسانی قرضالحسنه، دکتر «غلامرضا فتحعلی» مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران در بازدید خود از مرکز ارتباط با مشتریان بانک، بر ضرورت استفاده از فناوریهای هوش مصنوعی در فرآیندهای پاسخگویی به مشتریان تأکید کرد.فتحعلی افزود: باید از همه ابزارها برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان در سریعترین زمان ممکن استفاده شود و در این زمینه چتباتها و فناوریهای مبتنی بر هوش مصنوعی میتوانند نقش مؤثری ایفا کنند.مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران گفت: ضروری است تلاش شود که صف انتظار مشتریان برای برقراری تماس با کارشناسان مرکز ارتباط کمتر شود تا رضایت مشتریان افزایش یابد.فتحعلی افزود: بانک در حال حاضر، ۱۹ میلیون و ۴۰۰هزار نفر مشتری دارد و تا پایان آذر ماه بیش از ۳میلیون و ۷۰۰هزار فقره وام قرضالحسنه پرداخت کرده و رتبه نخست کشور را به دست آورده است. با عنایت به این عملکرد، ضروری است تدابیری اندیشه شود تا پاسخگویی به مشتریان بانک در سریعترین زمان ممکن صورت پذیرد.
عکس های خبر
پر بازدیدترین مطالب
تعریف حساب وکالتی ویژه ثبتنام ایران خودرو
هافبک اسبق پرسپولیس شاگرد ویسی شد
مدافع تراکتور به خیبر پیوست
آمار وحشتناک کمبود دارو در کشور
آتشسوزی گسترده جوایز «گرمی» را در آستانه تعویق قرار داد
عقابی از منزل مسکونی در شیراز زندهگیری شد
دغدغه اراضی اوقافی مردم میمند در دست پیگیری است
فیلمهای منتخب جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در شیراز اکران میشود
کاهش صادرات فرش دستباف ایرانی از ۲ میلیارد به ۴۰ میلیون دلار
تجاوز شوهرعمه به دختر ۱۰ ساله یتیم