خط تولید تجهیزات شریانی دانش‌بنیان حوزه پزشکی در شیراز افتتاح شد

خط تولید دانش بنیان «کاتتر شریانی» شامل تجهیزات و ابزاری که در داخل شریان بیمار قرار داده می‌شود در شیراز با حضور مسولان ملی و استانی و چهره‌های دانشگاهی افتتاح شد.  

پایگاه خبری مطبوعات فارس: کاتترشریانی، ابزاری است که در داخل شریان بیمار قرار داده می شود و اغلب در بخش های مراقبت های ویژه یا در حین بیهوشی برای پایش فشار خون به صورت لحظه‌ای استفاده می‌شود.

خط تولید تجهیزات شریانی دانش‌بنیان حوزه پزشکی در شیراز افتتاح شد

سعیدرضا شاهمرادی، مدیر کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو کشور در این آیین با تاکید بر حمایت از تولید داخلی، گفت: در حوزه سلامت به ویژه در حوزه تجهیزات پزشکی پیشرفت های بسیار خوبی را شاهد هستیم که جا دارد از این مجموعه دانش‌بنیان که دغدغه آن، سلامت مردم و تلاش برای دسترسی آسان‌تر جامعه پزشکی و بیماران به اقلام مورد نیاز است، قدردانی کنیم.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این آیین ضمن قدردانی از تلاش نخبگان گفت: به طور معمول، مجموعه‌های دانش‌بنیان را افراد نخبه، دلسوز و طرفدار رشد و اعتلای کشور تشکیل می دهند و حمایت از این مجموعه‌ها، سرمایه‌گذاری درازمدت برای کشور است.

محمدجواد راعی افزود: با افتتاح این خط تولید گام بلندی در زمینه واردات و صرفه جویی ۵۰ تا ۹۰ درصدی در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی استان خواهیم داشت.

برچسب ها :
 
از   1   رای
5

عکس های خبر

نظرات