طرح نهضت ملی مسکن داریون شیراز به سرعت عملیاتی شود

استاندار فارس در جریان سفر به شهر داریون از توابع بخش مرکزی شهرستان شیراز، بر لزوم تسریع در آغاز عملیات اجرایی احداث ۲۷۳ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در این شهر تاکید کرد.

پایگاه خبری مطبوعات فارس: محمد هادی ایمانیه، شنبه در بدو ورود به شهر داریون، با حضور در گلزار شهدای این منطقه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

استاندار فارس همچنین از ۲ زمین چمن مصنوعی داریون و دیندارلو نیز بهره برداری کرد و خواستار احداث ورزشگاه مناسب ویژه بانوان شد.

وی، در جریان بازدید از روند اجرای سایت تصفیه فاضلاب منطقه داریون گفت: با اجرا و تکمیل این تصفیه خانه، آبیاری فضای سبز شهری و آرامستان بهشت احمدی از طریق این مجموعه انجام خواهد شد.

ایمانیه، در جریان بازدید از محل جمع آوری فاضلاب محله دیندارلو، آبفای شیراز را مکلف کرد با هماهنگی فرمانداری شیراز و اداره کل مدیریت و برنامه ریزی فارس، حداکثر ظرف ۲ ماه وضعیف این محل را تا زمان تکمیل و بهره برداری از طرح اصلی سامان دهند.

وی همچنین بر لزوم چهار خطه شدن راه ارتباطی داریون به بهشت احمدی(قبرستان جدید شیراز) تاکید کرد.

اختصاص اعتبار برای تکمیل کتابخانه عمومی شهر داریون
استاندار فارس، در خصوص تخصیص اعتبار برای تکمیل کتابخانه عمومی داریون نیز گفت: این کتابخانه که در فضایی به مساحت یک هزار و ۶۰۰ متر مربع و توسط اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ساخته شده، به تازگی برای تجهیز و بهره‌برداری در اختیار نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور قرار گرفته است.

ایمانیه افزود: برای تکمیل و تجهیز این کتابخانه ۲۵ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده و انتظار است که تا هفته دولت آماده بهره برداری شود.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات