پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، با توجه به لزوم و اهمیت دسترسی سریع و یکپارچه به امکانات مختلف خدماتی مخابرات، کلید شماره ۲ با عنوان «شماره های خدماتی مخابرات ایران» به درختواره سامانه پاسخگویی ۱۱۸ افزوده شده است.
گفتنی است این اقدام با همت حوزه فناوری اطلاعات شرکت مخابرات و با استفاده از طراحی حوزه تجاری و خدمات مشتریان در راستای پشتیبانی بهتر از مخاطبان مجموعه مخابرات و دسترسی سریع تر مشتریان به اطلاعات مخابراتی لازم خود در بخش مختلف انجام شده است.
برچسب ها :